loading...
تفریحی
محمد بازدید : 306 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در جام جهانی را مجدداً تجربه کند.


لینک منبع و پست :صادقی: می‌خواهم در جام جهانی هم بازی کنم
http://www.bartarinha.ir/fa/news/395583/صادقی-می‌خواهم-در-جام-جهانی-هم-بازی-کنم

صادقی: می‌خواهم در جام جهانی هم بازی کنم - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../صادقی-می‌خواهم-در-جام-جهانی-هم-بازی-کنم ذخیره شده ۴۲ دقیقه پیش - مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در جام جهانی را مجدداً تجربه کند. تصاویر برای صادقی: می‌خواهم در جام جهانی هم بازی کنمگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام 3 روز پیش {"cb":15,"cl":21,"cr":21,"ct":15,"id":"0A0oGNezQ7xtGM:","oh":557,"ou":"http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/06/31/139506311119031328711764.jpg","ow":800,"pt":"صادقی: گرفتن 8 امتیاز از 7 بازی خوب نیست/ می\u200cخواهم در جام جهانی ...","rh":"baztab24.com","ru":"http://baztab24.com/news/450154/%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%DB%8C+%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86+8+%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2+%D8%A7%D8%B2+7+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C+%D8%AE%D9%88%D8%A8+%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA+%D9%85%DB%8C+%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%85+%D8%AF%D8%B1+%D8%AC%D8%A7%D9%85+%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87+%D9%87%D9%85+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C+%DA%A9%D9%86%D9%85","th":93,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTDRZKbjtCa9Gcxo-jNsuTJ1t5ziHMlPRbd_levbI53QTGb_u968eInyrgc","tw":134} 4 ساعت قبل {"cb":6,"ct":6,"id":"1-1Mk6AU1gXsbM:","oh":659,"ou":"http://images.khabaronline.ir//images/2016/9/16-9-27-93434-1x-1.png","ow":1200,"pt":"صادقی: می\u200cخواهم در جام جهانی هم بازی کنم","rh":"p89.ir","ru":"http://p89.ir/news/116335","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcT1IO0GZxBHQmkpFpze5z4qZwSBLdyOmFphNTdLzCUO-fBll4gdAh4mc3PH","tw":164} {"cb":15,"cl":9,"cr":9,"ct":15,"id":"Uh1vCFv49qSRSM:","oh":352,"ou":"http://newsreaders.ir/upload/noimage.jpg","ow":600,"pt":"صادقی: گرفتن 8 امتیاز از 7 بازی خوب نیست/ می\u200cخواهم در جام جهانی ...","rh":"newsreaders.ir","ru":"http://newsreaders.ir/news/281183","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTrbtZDxEITO_RkR6CRq4mN-FbjY0AyIOt12qkePIQAKvBZOWlTfjRPGVxq","tw":153} {"cl":3,"id":"QK16hLxwyWFOOM:","oh":350,"ou":"http://www.phototakshop91.com/aks/4/1/00.jpg","ow":450,"pt":"صادقی: می\u200cخواهم در جام جهانی هم بازی کنم","rh":"p89.ir","ru":"http://p89.ir/news/116335","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQig5_7Z6yV1SzSTaGK3eJ-wQrLJm3G8_f3GJeYUnbfNCb8-05YT66ScA","tw":116} تصاویر بیشتر برای صادقی: می‌خواهم در جام جهانی هم بازی کنم صادقی: می‌خواهم در جام جهانی روسیه هم بازی کنم - ورزش 24 varzesh-24.ir/news/.../صادقی+می+خواهم+در+جام+جهانی+روسیه+هم+بازی+ک... ذخیره شده صادقی-میخواهم-در-جام-جهانی-روسیه-هم-بازی-. وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در ... sporttv.ir-صادقی:می‌خواهم در جام جهانی روسیه هم بازی‌کنم sporttv.ir/news/1167841/صادقی-می‌خواهم-در-جام-جهانی-روسیه-هم-بازی‌کنم ذخیره شده ۲ دقیقه پیش - مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در جام جهانی را مجدداً تجربه کند. صادقی: می‌خواهم در جام جهانی روسیه هم بازی کنم - خبر 24 www.khabar-24.com/.../صادقی+می+خواهم+در+جام+جهانی+روسیه+هم+بازی+... ذخیره شده وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در جام جهانی را مجدداً تجربه کند. به گزارش وب ... صادقی: می‌خواهم در جام جهانی هم بازی کنم - مجله تفریحی p89.ir/news/116335 ذخیره شده ۱ ساعت پیش - خبرگزاری تسنیم: امیرحسین صادقی در مورد عملکرد پیکان و گرفتن هشت امتیاز از هفت بازی گفت: من معتقدم گرفتن هشت امتیاز در هفت بازی اصلاً ... صادقی: می‌خواهم در جام جهانی هم بازی کنم - ورزش مدیا - Shafaqna sp.shafaqna.com/FA/IR/1358051 ذخیره شده صادقی: می‌خواهم در جام جهانی هم بازی کنم. مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در جام جهانی را مجدداً تجربه کند. صادقی: گرفتن 8 امتیاز از 7 بازی خوب نیست/ می‌خواهم در جام ... baztab24.com/.../صادقی+گرفتن+8+امتیاز+از+7+بازی+خوب+نیست+می... ذخیره شده صادقی: گرفتن 8 امتیاز از 7 بازی خوب نیست/ می‌خواهم در جام جهانی روسیه هم بازی ... من با اطمینان از رفتن به جام جهانی صحبت می‌کنم و خودم هم می‌خواهم در روسیه بازی کنم. صادقی: می خواهم در جام جهانی روسیه هم بازی کنم - نود | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/25759502 ۱ ساعت پیش - وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در جام جهانی را مجدداً تجربه ... صادقی: می‌خواهم در جام جهانی هم بازی کنم / مدافع پیشین تیم ملی ... wwwkhabar.ir/9178778 ذخیره شده مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در جام جهانی را مجدداً تجربه کند. صادقی: می‌خواهم در جام جهانی روسیه هم بازی کنم - SPI News spinews.ir › ورزشی ذخیره شده وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به. صادقی: می‌خواهم در جام‌ جهانی‌ روسیه بازی کنم www.khabarsport.com/detail/47140/football/premiere-league ذخیره شده ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صادقی: می‌خواهم در جام‌ جهانی‌ روسیه بازی کنم. سه شنبه ... من مي‌خواستم كار كردن با آقاي گل جهان را تجربه كنم و اين در حالي است كه قبلاً با او همبازي بودم. صادقی: می‌خواهم در جام جهانی روسیه هم بازی کنم | نود vista.ir/net/1312879 ذخیره شده مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در جام جهانی را مجدداً تجربه کند. صادقی: گرفتن 8 امتیاز از 7 بازی خوب نیست/ می‌خواهم در جام ... khabarezendeh.com/.../صادقی-گرفتن-8-امتیاز-از-7-بازی-خوب-نیست-م... ذخیره شده مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است که یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و بازی در جام جهانی را مجدداً تجربه کند. عباسیان: خوب بازی می کنیم اما به بازی خوب امتیاز نمی دهند www.ghatreh.com/.../عباسیان-خوب-بازی-کنیم-اما-بازی-خوب-امتیاز-نمی... ذخیره شده ۱ ساعت پیش - صادقی: گرفتن 8 امتیاز از 7 بازی خوب نیست/ می خواهم در جام جهانی روسیه هم بازی ... اسم شخص خاصی را هم نمی آورم و اول از همه درمورد خودم صحبت می کنم. صادقی: گرفتن 8 امتیاز از 7 بازی خوب نیست/ می‌خواهم در جام ... avvalkhabar.ir/.../صادقی__گرفتن_8_امتیاز_از_7_بازی_خوب_نیست__... ذخیره شده ۱ ساعت پیش - صادقی: گرفتن 8 امتیاز از 7 بازی خوب نیست/ می‌خواهم در جام جهانی روسیه هم بازی کنم. زمان دریافت خبر : سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت 14:37. صادقی:می‌خواهم در دو جام‌جهانی دیگر بازی کنم :: ورزش 3 www.varzesh3.com/news/.../صادقی-می‌خواهم-در-دو-جام‌جهانی-دیگر-بازی-کنم ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مدافع استقلال می‌گوید که هنوز به تیم ملی فکر می‌کند و می‌خواهد در دو جام ... صادقی:می‌خواهم در دو جام‌جهانی دیگر بازی کنم ... به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟ فوتبالی‌ترین | صادقی: گرفتن ۸ امتیاز از ۷ بازی خوب نیست ... www.proxyoutlet.com/index.php?q... ذخیره شده ۵۴ دقیقه پیش - من با اطمینان از رفتن به جام جهانی صحبت می‌کنم و خودم هم می‌خواهم در روسیه بازی کنم. انگیزه زیادی دارم تا به تیم ملی برگردم، چون دوست دارم یک جام ... صادقي: من اصلا تختــــه نــرد بلد نبودم اما به من تهـمـت زدنـــد - ... goaldaily.ir/GoalDaily/News.aspx?NID=64809 ذخیره شده مشابه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خوشبختانه بازي با ذوب‌آهن‌ در جام شهدا بسيار خوب از آب درآمد و توانستيم ... که توانستم در اين مسابقه گلزني کنم و تيم با گل‌هاي من پيروز شود. ... من اميرحسين صادقي 15 سال است که در ليگ برتر فوتبال بازي مي‌کنم و در دو جام‌جهاني هم حاضر بوده‌ام .... به جان اميرمهدي پسرم که مي‌خواهم دنيايش نباشد من اصلا آن موقع تخته بلد ... صادقی می خواهم در جام جهانی روسیه بازی کنم - اجتماعی ejtemaye.m.funon.ir/صادقی-می-خواهم-در-جام-جهانی-روسیه-بازی-کنم.html ذخیره شده ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مراقب باشيد درون کوزه هميشه پر آب باشد و ظرف زير آن هم هر روز خالي شود. ... Not Found Any Result for : صادقی می خواهم در جام جهانی روسیه بازی کنم می‌خواهم در جام‌جهانی بازی كنم - وانا vananews.ir/fa/news/32519/می‌خواهم-در-جام‌جهانی-بازی-كنم ذخیره شده ۲ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - امیرحسین صادقی یكی از بازیكنانی بود كه فصل قبل در تیم صبا یكی از ... علی آقای دایی تیم خوبی را جمع و جور كرده است و ما هم در تمرینات شركت می‌كنیم. ... اینكه با كمك آقای دایی دوباره به تیم ملی دعوت شوم و در جام‌جهانی بازی كنم. صادقی: قهرمانی در آسیا اندیشه حرفه‌ای می‌خواهد press.jamejamonline.ir/newspreview/948809824024505632 صادقی با اطمینان درباره قهرمانی استقلال در لیگ برتر صحبت می‌کند، اما درباره قهرمانی همین تیم در آسیا ... می‌خواهم در 2 جام جهانی دیگر هم بازی می‌کنم ... برای دوری از نگرانی و استرس باید خوشبینانه‌تر به هفته‌های آینده فکر کنیم و تمام تلاش خود را به کار ... امیرحسین صادقی از بازی های جام‌جهانی می‌گوید - باشگاه ... www.yjc.ir/fa/news/.../امیرحسین-صادقی-از-بازی-های-جام‌جهانی-می‌گوید ذخیره شده مدافع ملی‌پوش استقلال در آستانه شروع جام جهانی از این که توانسته در جمع ... ما در بازی با هر سه تیم باید با سه روش خاص بازی کنیم، چون هیچ کدام از سه تیم روش مشابهی را در بازی‌هایشان دنبال نمی‌کنند. ... خود من هم آن زمان سرمربی تیم ملی بودم، آنها را به امیرحسین صادقی جوان آن دوره ترجیح می‌دادم، ... چگونه از ممنوع الخروج بودن خود مطلع شویم؟ صادقی در گفت‌وگو با فارس: می‌خواهم در دو جام‌جهانی دیگر بازی ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910515000556 ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - می‌خواهم در دو جام‌جهانی دیگر بازی کنم/زاید نمی‌داند نباید برای استقلال کری بخواند ... امیرحسین صادقی در آستانه دیدار فردا شب استقلال مقابل مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ... فارس: به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟ امیرحسین صادقی: استقلال را فدای جام جهانی نمی کنم qudsonline.ir/detail/News/197224 ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - باید چند روزی تحملش کنم چون می‌خواهم دوباره بازی کنم. با این وضعیت چطور می‌خواهی بازی کنی؟ ... برایم هم مهم نیست که در جام جهانی باشم یا نباشم. صادقی: دوست دارم در جام جهانی جلوی مسی بازی کنم/ اگر جباری ... www.momtaznews.com/صادقی-دوست-دارم-در-جام-جهانی-جلوی-مسی-ب/ ذخیره شده صادقی: دوست دارم در جام جهانی جلوی مسی بازی کنم/ اگر جباری می‌ماند ۱۰ هفته به پایان لیگ قهرمان می‌شدیم ... البته صادقی تاکید می‌کند که سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی هم مدعیان .... او همچنین می‌گوید می‌خواهد کیفیت فنی خودش را حفظ کند و از تیم . محمدی:می‌خواهم یکی از مربیان جام جهانی ٢٠٢٢ باشم | طرفداری www.tarafdari.com/.../محمدیمی‌خواهم-یکی-از-مربیان-جام-جهانی-٢٠٢٢-باشم ذخیره شده فردا هم یک بازی انجام می‌دادیم و بلافاصله بعد از بازی با اتوبوس به یک شهر دیگر ... "یادم نمی‌رود در یکی از دربی‌ها مجیدی و صادقی حضور نداشتند و در بین دو نیمه ... در آسیا، لیگ و جام حذفی بازی داشیم و می‌خواستم که تیمم را عوض کنم و بی‌ سروصدا به ... اکبر صادقی: نسبت به بازی قبل مقابل پرسپولیس ... www.tarafdari.com/.../اکبر-صادقی-نسبت-به-بازی-قبل-مقابل-پرسپو... ذخیره شده اکبر صادقی: نسبت به بازی قبل مقابل پرسپولیس پیشرفت داشته‌ایم ... امیدوارم روند گلزنی‌های ما ادامه داشته باشد و نتایج بهتری را هم کسب کنیم. ... جام حذفی ایران ... از میلان بودیم؛ می خواهم در فیورنتینا فوتبالم را به اتمام برسانمفول مچ بازی ... ساله اتلتیکومادرید: همه کار می کنم تا بیشتر بازی کنمجام جهانی فوتسال 2016؛ مصر 0-5 ... صادقی: دوست دارم در جام جهانی جلوی مسی بازی کنم/ اگر جباری . ... www.khabaronline.ir/detail/303957/sport/premiere-league ذخیره شده ۲۶ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امیرحسین صادقی که حالا یک دهه سابقه حضور در استقلال را دارد فصل آینده هم پیراهن این باشگاه را برتن خواهد کرد. خبرگزاری تسنیم - صادقی: امضای منصوریان پای عقدنامه‌ام ... www.tasnimnews.com/.../صادقی-امضای-منصوریان-پای-عقدنامه-ام-موجود-ا... ذخیره شده ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - صادقی: امضای منصوریان پای عقدنامه‌ام موجود است/ بازیکنان میلیاردی باید جواب هواداران استقلال را بدهند ... مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون از استقلال می‌خواهم. ... آخر که جام جهانی بازی کردم بالای یک میلیارد قرارداد بستم که آن را هم ندادند. صادقی: مهره‌چين‌ها اجازه بدهند، در استقلال خداحافظي مي‌كنم - ... www.footballiran.ir/fa/home/details/7657199675 ذخیره شده ۱ روز پیش - امیرحسین صادقی مدافع میانی پیکان هم چنین نظری دارد و این در حالی است که او از ... عملكرد پيكان را در ۷ بازي ابتدايي چطور ارزيابي مي كني؟ ... تیموریان: می‌خواهم برای سومین بار به جام جهانی بروم/ كره و ازبكستان رقيبان اصلي ما هستند. بختیار رحمانی: با کارت موقت می‌توانم برای تیم ملی بازی ... www.isna.ir/.../بختیار-رحمانی-با-کارت-موقت-می-توانم-برای-تیم-ملی-... ذخیره شده ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - درست است که مشکلات وجود دارد، اما ما در جا‌م جها‌نی قبلی هم با مشکلاتی مواجه ... هنوز هم می خواهم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم و برای رسیدن به این خواسته ... تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تیم_ملی_فوتبال_ایران_در_جام_جهانی_۲۰۱۴ ذخیره شده مشابه تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در گروه ششم این رقابت‌ها با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین هم گروه شد. .... در جام جهانی چیست گفت: خیلی خوشحالم، لازم بود که واقع‌گرایانه بازی کنیم برای ما ... CB, ۵, امیرحسین صادقی .... من هم دلم می‌خواهد به او بگویم که او مربی ایران شود و من هم مربی بوسنی و سپس اظهار نظر کند. بدترین‌ وبهترین‌ لباس‌های جام‌جهانی/تصاویر www.fardanews.com/fa/.../بدترین‌-وبهترین‌-لباس‌های-جام‌جهانیتصاویر ذخیره شده پیراهن‌هایی هم هستند که نباید منتظر تماشایشان در رقابت‌های جام جهانی بود. ... جام‌جهانی امسال به نظر می‌رسد می‌خواهد این پیغام بازیکنان را برساند «بازی به هر قیمتی» ... وقتی این رنگ‌ها را می‌بینید، تصویر «سخت بازی کن و زیاد مهمانی بگیر» و حس و حال شروع فعالیت‌های جام‌جهانی در ذهن شما به چرخش درمی‌آید .... عکس: رضا صادقی در دوران مدرسه. رحمان احمدی؛ ناجی سنگر ایران در برزیل - بیتوته www.beytoote.com/sport/athletic/rahman3-ahmadi1-stronghold.html ذخیره شده مشابه ... آسیا هم حضور دارد. می خواهم با درخشش در این تیم و حفظ آمادگی ام از مسافران جام جهانی 2014 برزیل باشم. ... صددرصد دوست دارم در جام جهانی هم بازی کنم اما اینکه چه اتفاقی می افتد، معلوم نیست. ... عاشق صدای رضا صادقی و محسن یگانه هستم. - وقتی خانه ... به پرسپولیس نمی روم میخواهم در سپاهان بمانم - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../464751-به-پرسپولیس-نمی-روم-میخواهم-در-سپاهان-... ذخیره شده ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این بین تیم ملی نیز باید در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به .... عده‌ای اعتقاد دارند که شاید اگر کی‌روش کمی به تو اعتماد می‌کرد، این حق تو بود که در جام جهانی هم بازی کنی؟ ... م خاستیم بیاریمت بذریمت ذخیره صادقی. اس اسی ها | SSIHA - امیر حسین صادقی ssiha.blogfa.com/tag/امیر-حسین-صادقی ذخیره شده حتی زمانی که در این تیم حضور نداشتم و در مس کرمان بازی می کردم هم دربی استقلال و .... شک نکنید که امیر حسین صادقی در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور خواهد داشت. .... و چهار سال بعد نیز می‌خواهم برای تیم ملی بازی کنم و در جام جهانی حضور داشته باشم و روی این ... صادقی: هیچ وقت سر استقلال منت نمی‌گذارم/ برای جام‌جهانی ... www.esteghlaltehranfc.com/.../صادقی-هیچ-وقت-سر-استقلال-منت-نمی-گ... ذخیره شده ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یعنی من می‌خواستم در استقلال باشم اما برخی از افراد حاضر در باشگاه نمی‌خواستند من باشم و ... هیچ وقت احتیاجی نبود که بخواهم آنها را مطرح کنم و من از حضور در استقلال خوشحالم و ... من در جام جهانی 2006 هم حاضر بودم اما در آنجا بازی نکردم. پاسخ مسی به توهین کنندگان ایرانی - دوستی ها www.doustiha.ir/1392/09/17/پاسخ-مسی-به-توهین-ایرانی-ها.html ذخیره شده با همگروه شدن آرژانتین و ایران در جام جهانی فوتبال، از شب گذشته تاکنون بالغ بر 40 ...... وقتی به پدرم میگم بیا با هم بریم استادیوم تا فلان بازی رو با هم ببینیم ، بهم میگه .... میخواستم یه مقدار چشمای قشنگت رو به واقعیتهای موجود بازتر کنی راستی ..... من پرسپولیسیم ولی از بیگ زاده و صادقی ممنونم که عزم شون را جمع کردن مسی را ... آقایی: می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم - سرویس خبری servicekhabari.com/52645 ذخیره شده ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آقایی: می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم. ... ما حتی قبل از اینکه حریف 10 نفره شود هم تیم برتر میدان بودیم و باید بازی را با اختلاف گل بیشتر می بردیم. با این وجود مهم 3 امتیاز بود که آن را به ... افشاگری صادقی درباره جدایی‌اش از استقلال ... من با عشق استقلال را انتخاب کردم - صراط www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی ذخیره شده ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - از طرفی می‌خواهم با عملکرد خوب در استقلال در جام جهانی روسیه برای تیم ... هر بازیکنی هم که در این جناح با او بازی کرده، عملکرد مناسبی داشته است. می‌خواهم در جام‌جهانی فیكس تیم ملی باشم/ نخواستم با رفتنم، ... www.mizanonline.ir/.../می‌خواهم-در-جام‌جهانی-فیكس-تیم-ملی-باشم-نخواس... ذخیره شده ۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ادامه سیاه‌روزی‌های مدافع عنوان قهرمانی/ اولین پیروزی پیکان با گل 3 امتیازی صادقی ... می‌خواهم در جام‌جهانی فیكس تیم ملی باشم/ نخواستم با رفتنم، استقلال خوزستان ... داشتم اما نخواستم با رفتنم استقلال خوزستان را خراب کنم و این تیم از هم بپاشد. ... شما پائولو مالدینی را به یاد دارید که تا چه سنی فوتبال بازی کرد و در ... لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ... www.entekhab.ir/.../لیست-نهایی-بازیکنان-تیم-ملی-فوتبال-ایران-در-... ذخیره شده مشابه با تیم منتخب تاریخ فوتبال هم بریم نمیتونیم صعود کنیم ..... جام جهانی که دیگه آسیا نیس شانسی بازی کنیم کی روش. ..... در تیم خالیه اما از همه بازیکنان دعوت شده به تیم ملی میخوام جای خالیشون را پر کنند و دل هزاران ایرانی رو شاد کنند. .... جوونشون رو میبرن جام جهانی تا سکوی پرتابی باشه براشون/اونوقت صادقی آزمون سوشا باید بمونن؟ نسخه چاپی javanonline.ir/fa/print/625458 ذخیره شده ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سال 55 در حالي كه ايران در انتخابي جام‌جهاني 1978 آرژانتين يكي از ... محمد صادقي هافبك اهوازي تيم‌ملي ايران يكي از بازيكنان تيم‌ملي مقابل آرژانتين بود. ... بازي‌هاي اين تيم را آناليز كنيم و بدانيم قرار است با چه تيمي بازي كنيم ما هم كم تيمي ... و جلوي ما در بازي رسمي جام‌جهاني خيلي بهتر بازي مي‌كنند و به همين خاطر مي‌خواهم ... تیر 1393 - AMIRHOSSEIN SADEGHI - blogfa.com www.sadeghi4fans.blogfa.com/1393/04 ذخیره شده AMIRHOSSEIN SADEGHI - اولین وبلاگ هواداری مدافع استقلال و تیم ملی ♥امیرحسین صادقی. ... البته یک قرارداد دوساله با باشگاه امضاء کردم. وی افزود: امسال .... یعنی من می‌خواستم در استقلال باشم اما برخی از افراد حاضر در باشگاه نمی‌خواستند من باشم و نگذاشتند در این تیم بمانم. ... من در جام جهانی 2006 هم حاضر بودم اما در آنجا بازی نکردم. صادقی:مشکلات مالی«زخم» است،حل نشود به مشکل می‌خوریم/هر ... esteghlaljavan.ir › عناوین خبر › سایر رسانه ها ذخیره شده مشابه فارس: سال ۱۳۹۳ برای امیرحسین صادقی چگونه گذشت؟ .... من باز هم امسال را به شوق جام جهانی تمام می‌کنم. ... مثلاً در بازی با ذوب‌آهن من اشتباه کردم و جام حذفی را از دست دادیم و در بازی اولی که بعد از مصدومیت به زمین آمدم مقابل نفت تهران هم اشتباه کردم. من ناصر حجازی هستم - آوای ساوه , ویژه ناصر حجازی – بخش دهم www.nasserhejazi.name › مطبوعات ذخیره شده مشابه من همان سال كه همراه با تيم ملي به جام جهاني رفتم عضو تيم شهباز بودم. ... بازيكن جذب كند اولين بازي مرا كه ديد به مسئولان تاج گفته بود: من اين دروازه بان را مي خواهم. ... نه، گل نزدم ولي به عنوان مهاجم بازي كردم كه البته در بازي مقابل بانك ملي هم مهاجم بودم. .... قبل از بازي ايران و هلند، من، علي پروين، نصرالله عبداللهي و محمد صادقي در اتاق هتل ... نیمکت‌نشینی برایم خیلی سخت است/باید حرفه‌‌ای بودن را به ... www.bankvarzesh.com/.../-نیمکت‌نشینی-برایم-خیلی-سخت-استباید-ح... ذخیره شده ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا که در فصل‌های گذشته یکی از بازیکنان اصلی ... اگرچه نیمکت‌نشینی برای صادقی سخت است اما او اعتراضی به این مساله ندارد و می‌خواهد تلاشش را ... در کل این سال‌ها که در سایپا هم بازی کردم در بیش از 90 درصد بازی‌ها ... به خاطر اینکه آرزوهای قلبی‌مان حضور تیم ملی در جام جهانی است این ... الف - افشاگری صادقی درباره جدایی‌اش از استقلال alef.ir/vdcb98bf8rhbw5p.uiur.html?381291 ذخیره شده ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بعد از جام‌جهانی هم که با من قرارداد یک میلیاردی امضا کردند خودشان این رقم را برای ... مگر ما چند سال می‌توانیم فوتبال بازی کنیم که پول‌هایمان را نمی‌‌دهند؟ ... یک چیزی می‌خواهم بگویم که تا حالا هیچ جا نگفته‌ام و آن هم این است که چرا کار من دو ... همراه اول - تیم ملی https://www.mci.ir/teammelli ذخیره شده مشابه علیرضا حقیقی; سید جلال حسینی; امیر حسین صادقی; مهرداد پولادی; پژمان ... اخبار حاشیه ای تیم ملی, اخبار حاشیه ای در بازی های جام جهانی در ارتباط با تیم ملی با ارسال ... همه چیز از دربی استقلال و پرسپولیس - ::.. هواداران متعصب ... omranss.blogfa.com/cat-11.aspx ذخیره شده مشابه بازیکن مورد علاقه: امیر حسین صادقی ..... آنها هم شانس پیروزی داشتند اما هر چه از بازی می‌گذشت بهتر می‌شدیم و در نهایت ... هافبک شماره 8 استقلال درباره عذرخواهی‌اش گفت: می‌خواستم تیم زودتر به شرایط عادی‌اش بازگردد. در شکل .... ما نباید گل تاریخی استیلی به آمریکا در جام جهانی را فراموش کنیم و به خاطر این شرایط برای استیلی متاسفم. فیلم/حرکات اعجوبه 9 ساله اردبیلی که رئال او را می خواهد - مشرق www.mashreghnews.ir/.../فیلمحرکات-اعجوبه-9-ساله-اردبیلی-که-رئال-ا... ذخیره شده مشابه ۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تبریک شیخ سلمان برای صعود نوجوانان به جام‌جهانی .... و کلا زن های خاورمیانه ای و جهان سومی..... قلی .... باید برای اسپانیا بازی کنه وگرنه رئال بی رئال قبلا هم بارسلون هم یک بچه ایرانی دیگه رو می خواست با این شرط ..... من هم همسن تو ههستم و مي خواهم مپل تو بشم من دارم تمرين ميكنم تا باتو براي كشورم بازي كنم. بهمن. پسران ابی - مصاحبه مفصل امیرحسین صادقی milad1573.blogfa.com/post/1385 ذخیره شده پسران ابی - مصاحبه مفصل امیرحسین صادقی - ابی استقلالی - پسران ابی. ... آرزویم است همراه تیم ملی به جام جهانی بروم و برای تیم ملی کشورم بازی کنم. ... پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی در جام جهانی نصیبم شود نمی دانم چگونه خدا راشکر کنم. ... جواد نکونام هم به تیم اضافه شد و با حضور وی شرایط برای قهرمانی دوباره در لیگ فراهم شده است. استقلال قدیم - قدیمی ها esteghlal-ghadim.blogfa.com/tag/قدیمی-ها?p=2 ذخیره شده مشابه گفتم: مسئله ای نیست اگر 5 دقیقه هم بازی کنم کافی است فقط می خواهم رسما .... مربی تیم ملی اعتقاد دارید بازیکنان استقلال چقدر در صعود ایران به جام جهانی نقش داشتند؟ ... و تیموریان استقلالی تشکیل دادند و خط دفاع را هم صادقی، منتظری، بیگزاده. آندرانیک تیموریان؛ تبلور غیرت ایرانی-ارمنی - دی اسپورت www.dsport.ir/fa/posts/94 ذخیره شده ۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آندرانیک تیموریان در خصوص صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ضمن بیان مطلب ... و متوجه نمی‌شدم چه کار بزرگی انجام شد و می‌خواهم به جایی بروم که آخر فوتبال دنیاست. آن روزها من جوان بودم و در دور مقدماتی هم تنها 5 دقیقه آن هم بازی آخر مقابل ... اما خدا را شکر امسال توانستیم در خاک کره‌جنوبی مقتدرانه به جام جهانی صعود کنیم. حرف‌های منصوریان بعد از برد استقلال - شبکه اطلاع رسانی راه دانا www.dana.ir/news/264415.../حرف-های-منصوریان-بعد-از-برد-استقلال ذخیره شده ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعد از گل می‌توانستیم روند بازی را عوض کنیم مخصوصا وقتی حنیف ... معلوم است کسی که در جام جهانی بازی کرده ضریب هوشی بالایی دارد و صادقی هم ... نابغه فوتبال ایران از رمز و رازهایش می‌گوید - سایت خبری ... www.tabnak.ir/fa/news/.../نابغه-فوتبال-ایران-از-رمز-و-رازهایش-می‌گوید ذخیره شده رتبه: ۸۴% - ‏۲۵٬۶۲۰ نقد۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از سختی‌هایی که برای صعود ایران به جام جهانی متحمل شد، سفرش قبل از بازی با ..... در روز بازی هم محمد صادقی از یک فرصت طلایی استفاده کرد و به خوبی با ... من به مدت چهار سال در آمریکا زندگی کردم و می‌خواستم آن‌جا مدرسه فوتبال بزنم ... نیکبخت: می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم www.persianv.com/sport/view/024451.php ذخیره شده ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نیکبخت: می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم ... بازیکن مشهدی استقلال در مورد هم تیمی‌اش آرش برهانی و گلزنی او می‌گوید:« برای .... به مناسبت ازدواج ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون /سبک زندگی، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(85) ... خامس : امیدوارم این فصل بیشتر بازی کنم - فوتبال آنلاین footballonline.ir/News.aspx?ID=119657 ذخیره شده ۴ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - می خواهم فصل خوبی داشته باشم و در سطح بالایی بازی کنم." خامس همچنین در ... بدترین لحظه هم حذف مقابل برزیل در جام جهانی بود. 5 ساعت گریه کردم.". مصاحبه امیرحسین صادقی پس از تمرین با صبا - نت شهر www.netshahr.com › ورزش › گزارش و مصاحبه ذخیره شده ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش نت شهر، امیرحسین صادقی که پس از جدایی از استقلال به تیم فوتبال ... و تاکتیکی آقای دایی من را یاد تمرینات تیم ملی در جام جهانی انداخته است. ... البته در دو بازی ابتدایی لیگ هم می توانستیم 6 امتیاز کسب کنیم اما بدشانسی آوردیم. ... و در زمین خودم را نشان می دهم و می خواهم برای صبا بازی های خوبی انجام دهم. نود - ترین های هفته شانزدهم لیگ برتر www.telewebion.com/#!/episode/1390147/ ذخیره شده ۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ابتدای برنامه عادل فردوسی پور گفت می خواهم از همه رسانه ها، سایت ها، روزنامه ها و ... استقلال پنالتی طلبکار نشد داوری بازی های پخش شده بررسی شد که نظری در مورد ... گل به خودی در تاریخ لیگ برتر اعلام شد که امیرحسین صادقی در صدر بود. ... خارج از شوخی قبل از جام جهانی یک سری پیشنهاد بود ولی بعد از جام ملت های ... اولین مصاحبه سرمربی جدید تیم ملی والیبال در ایران/همسرم ... shafaf.ir/.../اولین-مصاحبه-سرمربی-جدید-تیم-ملی-والیبال-در-ایرانهمسرم... ذخیره شده نمی‌شود راحت سرویس بزنی و هجومی بازی کنی. ... برای همین چون می‌خواستم زندگی کنم، تشکیل خانواده بدهم و زندگی کنم، ناچار بودم کار کنم و ... به نظر من والیبال ایران می‌تواند هم قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و هم به لیگ جهانی و .... او آدم خیلی خوب و صادقی است. عابدزاده پدر ورزشی من است/می خواهم راه او را ادامه بدهم - آخرین نیوز www.akharinnews.com/.../11986-عابدزاده-پدر-ورزشی-من-است-می-خواهم-را... ذخیره شده ... عابدزاده پدر ورزشی من است و می خواهم با بازی کردن در جام جهانی راه او را ادامه بدهم. ... به او هم خواهد رسید: ˈمی خواستم برای یک باشگاه بزرگ اروپایی بازی کنم و خیلی ... نسیم آنلاین | پخش فیلم كمدی 'بلوف 2014' همزمان با جام جهانی nasimonline.ir/Content/.../پخش-فیلم-كمدی-بلوف-2014-همزمان-با-جام-جهان... ذخیره شده ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... علی صادقی در 'بلوف 2014' بازی کردم؛ داستان مرتبط است با جام جهانی و ... ترین کارش که باز هم یک طنز است به «نسیم»، گفت: به تازگی بازی در ... هاشم بیگ زاده - صفحه 54 - انجمن استقلالی - سایت هواداران ... www.esteghlali.com › انجمن استقلالی › فوتبال داخلی › استقلال ذخیره شده ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 10پست - ‏3 نویسنده هاشم جان ممنون همه روزهاي خوبي که با هم داشتيم هستم ولي ازت يه خواهش دارم توقعاتت رو پايين بيار وبه يه تيم ديگه برو خواهش ميکنم فقط برو. ... با من و امیرحسین صادقی رفتار خوبی نداشتند. -روز آخر ... ولی اگر آقای قلعه نویی ناراحت شده، من از او معذرت می خواهم. ... خیلی برنامه ریخته بودم در جام جهانی و جام ملتها بازی کنم. آهنگ پیشواز www.driftking.blogfa.com/ ذخیره شده مشابه متن پیام:هرچی بین متنا نگاه کردم متنی شایسته نفسم،زنم ندیدم بجز حرف دلم که میگه: ... 4412425 همت کنیم .... می‌خوام تو رو از رضا صادقی : ٣٣١١٠٢۵ ..... جام جهان نمايش؟ ... mat_monitorgamma 999 : با این یکی هم میتونید رنگ مانیتور رو برای بازی ... هفته سوم مرداد 1391 - هواداران متعصب استقلال ایران. - blogfa.com www.taabadabi.blogfa.com/1391/05/3 ذخیره شده به هر حال این از بدشانسی ما بوده که همه چیز دست به دست هم داده تا این طور شود. ... روز تعطیلیم، سؤال من این است مگر در منطقه آسیا فقط تیم ملی ایران است که می‌خواهد به جام جهانی برود. ... امیرحسین صادقی، مدافع میانی استقلال چند روز پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد دارد در دو جام‌جهانی ... ولی تو گفتی که می‌خواهی در دو جام جهانی بازی کنی؟ صادقی: قهرمانی سایپا مهمتر از بازی کردن من است/ زمان حمایت از ... www.tafsir-news.ir/.../صادقی+قهرمانی+سایپا+مهمتر+از+بازی+کردن+من+ا... ذخیره شده کاپیتان تیم فوتبال سایپا می‌گوید همه مسئولان باید دست به دست هم دهند و از تیم ملی ... گاهی اوقات سرمربی تیم نظرش بر این است که من بازی کنم که با تمام وجودم برای ... بنابراین بازیکن جوان اگر می‌خواهد فیکس بازی کند باید کیفیتی به مراتب بهتر ... فوتبال درخصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ... مصاحبه اختصاصی سایت فیفا با حقیقی: گرفتن پنالتی ... www.598.ir/.../مصاحبه-اختصاصی-سایت-فیفا-با-حقیقی-گرفتن-پنال... ذخیره شده مشابه او هنوز هم شماره یک تیم ملی آلمان است. در مورد من هم اگر خدا بخواهد، این اتفاق رخ خواهد داد. من از اینکه ... حقیقی جاه طلبی های بزرگی در سر دارد:" می خواهم در جام جهانی بازی کنم. بیوگرافی بازیکنان استقلال beugerafi.blogfa.com/ ذخیره شده مشابه درخشش او در بازی‌های لیگ ایران و حتی در سطح آسیا با پیراهن استقلال باعث شد تا سران باشگاه راپید وین ... او همراه تیم ملی به جام جهانی 1998 فرانسه هم رفت. ..... تيم هاي امير حسين صادقي .... تا مقطع ديپلم بيشتر درس نخواندم و در سال 1384 هم ازدواج كردم. طلب میلیاردی امیر حسین صادقی از استقلال - نمناک namnak.com/طلب-امیر-حسین-صادقی.p35041 ذخیره شده رتبه: ۵ - ‏۳ نقد۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - امیر حسین صادقی و جدایی امیر حسین صادقی از استقلال و جریان امیر حسین صادقی و ... که قبل از بازی داشتیم هم قسم شدیم که بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم. ... بعد از جام جهانی هم که با من قرارداد یک میلیاردی امضا کردند خودشان این رقم را ... یک چیزی می خواهم بگویم که تا حالا هیچ جا نگفته ام و آن هم این است که چرا کار ... سوشا مکانی: می خواهم ازدواج کنم و داماد شوم! | ساتین saten.ir › اخبار داغ ذخیره شده ۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - قبل از هر چیز بگویم که دلیل نرفتن من به جام جهانی فنی نبود و این را صددرصدی می گویم. ... من ۵، ۶ سال در تیم ملی خیلی کم بازی کردم، اما با اینکه می دانم در سلیقه کارلوس کی روش هستم، اما به ... این فصل هم می خواهم همراه با پرسپولیس قهرمان شوم. .... عکس جدید رضا صادقی با همسر آلمانی و دخترش تیارا +ماجرای ازدواج. دختران ابي پوش - امیر حسین صادقی g-abipooshan.blogfa.com/category/17 ذخیره شده هر کسی هم که می‌خواهد و هر جور دوست دارد در این مورد قضاوت کند، کاری ندارم. ... امیرحسین صادقی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل صبا گفت: بازی خوبی انجام ... صادقی ادامه داد: بعد از جام جهانی کم‌کاری کردم و زیاد در دوران آمادگی نبودم و همین مسائل ... صحبت های قلعه‌نویی در مورد پورحیدری ، افشارزاده ، صادقی ... www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی ذخیره شده ۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جام جهانی برای من حداقل درس عبرت شد که چرا بازیکنان ملی‌پوش استقلال و ... به این نتیجه برسیم که شاید پس از بازی‌های جام ملت‌های آسیا هم کیفیت‌شان همین باشد. در گزارش و برنامه‌ای که به باشگاه ارائه دادم، اعلام کردم تیمی می‌بندیم که ... معنی هوادار را در‌استرالیا فهمیدم - صد خبر sadkhabar.ir/fa/news/264588/معنی-هوادار-را-در‌استرالیا-فهمیدم ذخیره شده ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جام ملت‌های آسیا شروعی برای مدافع بیست و دو ساله‌ای بود که سال‌های سال می‌تواند ... که می‌تواند در جام جهانی 2018 محقق شود یا حضور در یک تیم بزرگ اروپایی. ... هرکس پورعلی‌گنجی را می‌خواهد باید حق رشد و پیشرفت او را هم به باشگاه نفت ... فکر می‌کنم حداقل یک نیمه را می‌توانستم بازی کنم یا شاید هم تمام بازی را درون ... همه چیزی که باید درباره مرتضی پورعلی گنجی بدانیم | پایگاه ... www.allsports.ir › اسلاید ذخیره شده ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - همو كه روزگاري بازي هايش از جعبه جادويي مي ديد و در رويا هم روزي فكر نمي كرد كه او را حتي از نزديك ببيند اما حالا همبازي ژاوي بزرگ است. مرتضي ... عباس صادقی نیک نیز سرمربی تیم ما در تیم پاس بود. ... با تیم ملی جوانان به جام جهانی رفتم و در سنگال بازی کردم. .... پرسپولیس باید با برانکو چگونه رفتارکند؟ گفت و گوی کریس رونالدو با یک رسانه ایرانی - تنگستان نما tangestannama.ir/.../گفت-و-گوی-کریس-رونالدو-با-یک-رسانه-ایرانی ذخیره شده ۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کریس در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا می خواهم از طرف سایت برنامه نود که سایت یک ... بله رسیدم و بازی کردم و حالا کاملا آماده فینال لیگ قهرمانان اروپا هستم. ... خب من با پیراهن تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بازی کردم و حتی گل هم زده ام. ... وصیت نامه شهید نبی الله صادقی · و الله با پیکان! وب نوشته هایی ازفوتبال alirezagn1996.blogfa.com/ ذخیره شده الان همین جوری میشه چون تیم استقلال شل بازی می کنه وهمش بانتیجه یک بر صفر یا دویک بازی هارو میبره واگه در زمین .... امروز می خوام چندتا عکس از بازیکنان قدیمی براتون بزارم بیشتر شخصیت هایی که در عکس میبینید از دنیای فوتبال ... افشین قطبی قول قهرمانی در آسیاوصعود به جام جهانی ۲۰۱۴ هم را داده است . ..... امیر حسین صادقی. منصوریان: می‌خواهم فرهنگ مربیگری ایران را عوض کنم | ... www.ilna.ir/بخش-اخبار.../91181-منصوریان-می-خواهم-فرهنگ-مربیگری ذخیره شده ۳۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هم رفتم و سعی کردم از این مربیان هم چیزهایی یاد بگیرم. ... *شما به عنوان مربی تیم ملی اعتقاد دارید بازیکنان استقلال چقدر در صعود ایران به جام جهانی نقش داشتند؟ ... استقلالی تشکیل دادند و خط دفاع را هم صادقی، منتظری، بیگ‌زاده. ... *علیرضا منصوریان در 3 بازی آخر به تیم ملی بزرگسالان اضافه شده و دقیقا در همین ... منصوریان: بازیکن پرسپولیس صبح دربی به من اس ام اس داد! ... 24onlinenews.ir/.../منصوریان-بازیکن-پرسپولیس-صبح-دربی-به-م/ ذخیره شده ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ضمن اینکه بین دربی و این بازی هم کوتاه بود و ما مجبور شدیم به ۱۱ بازیکن ... تیم ملی مسابقات مقدماتی جام جهانی را پیش‌رو دارد و طبیعی است اولویت با این تیم باشد. ... من از نوجوانان و جوانان فوتبالمان می‌خواهم امثال انصاری، صادقی و خسرو ... از لحاظ حاشیه‌ای این دو بازیکن جوان را به میدان فرستادم و ریسک بزرگی کردم. کاپ | فعلا نباید در استقلال بازی کنم،دلم را شکستند cup.ir/u/153999 ذخیره شده ۶ روز پیش - فعلا نباید در استقلال بازی کنم،دلم را شکستند .... صادقی در پایان گفت: من هم تمام تلاشم را می کنم که در تیم پیکان عملکرد ... لینک کوتاه: cup.ir/u/153999 ... فوتسالیستها/ برزیل بافالکائو به دست ایران حذف شد; 03:53 جام جهانی ... پایگاه خبری فوتسال ایران » گفت‌وگویی متفاوت با محمدرضا ... fut5al.ir/fa/1393/04/04/گفت‌وگویی-متفاوت-با-محمدرضا-حیدریان-د/ ذخیره شده ۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آنقدر ساده و صمیمی برخورد می‌کند که می‌توانی این نکته را باور کنی که ... در جام‌جهانی ۲۰۰۸ برزیل خلاء او در تیم ملی به چشم آمد و جای این افسوس باقی ... می‌خواهد وقت بیشتری را به هنر اختصاص دهد چون حیدریان جدای از فوتسال در ... خدا را شکر بازی‌های خوبی هم برای آنها انجام دادم که خیلی مورد تایید هواداران باشگاه قرار گرفت. بیرانوند : استقلالی ام اما به پرسپولیس هم میروم | خبرخوان ... esteghlalrss.com/?p=57602 ذخیره شده خطای من مانند اخراج ایمان صادقی در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن بود که هند نکرد اما بعد ... در جام جهانی به تیم ملی کمک کنم و مسلما دنبال این هستم که به آن جایگاهی که می‌خواهم ... ღبزرگترین کانون هواداران سید مهدی رحمتیღ mehdi-ostuore.blogfa.com/ ذخیره شده مشابه همیشه با جان و دل برای تیم ملی بازی کردم و مصدومیت‌ها و بیماری‌ها هیچ زمانی مانع بازی ... بودم و حتی در برنامه نود هم سه بار گفتم که عصبانی بودم و از مردم هم عذر می‌خواهم. .... را می‌کردم شاید تقدیرم این بودکه فوتبالم تمام شود و نتوانم در جام جهانی بازی کنم. ..... سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری( 96 ... طارمی: برانکو ناچار است با بازیکنان مدارا کند ghermezha.ir/index.php/interview/1664-700-800-500 ذخیره شده ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با سردار که صحبت می‌کردم گفت به او قول داده‌ای لیگ قطر نروی و اگر هم جدا شدی راهی یک تیم اروپایی شوی. سردار را ... نمی‌توانم بگویم می‌خواهم بروم کدام لیگ بازی کنم. ..... یک بار در بازی با استقلال تکل زدم که امیرحسین صادقی سر توپ زد و بعدا مرا نگاه کرد. ... رفتن کی‌روش از تیم ملی مساوی است با حذف از جام جهانی. Football.ir - اخبار فوتبال : «ابراهیم صادقی» football.ir/news/list/person/ebrahim-sadeghi-1303.html ذخیره شده مشابه صادقی: می‌توانستیم در ۳ بازی ابتدایی لیگ بیشتر امتیاز بگیریم ... من ۱۵ فصل در سایپا بازی کرده ام و امسال به اندازه این ۱۵ فصل حاشیه داشتیم و فکر می کنم این بحث هم .... صادقی مگر پلیس یا قاضی است که می‌خواهد با بازیکن تیم حریف برخورد کند؟ ... ابراهیم صادقی بعد از حذف تیم سایپا از جام حذفی گفت: ما نمایش خوبی را در این ... افشاگری صادقی درباره جدایی‌اش از استقلال | شلمچه نیوز www.shalamchenews.com/افشاگری-صادقی-درباره-جدایی‌اش-از-استق/ ذخیره شده ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بعد از جام‌جهانی هم که با من قرارداد یک میلیاردی امضا کردند خودشان این رقم را برای ... مگر ما چند سال می‌توانیم فوتبال بازی کنیم که پول‌هایمان را نمی‌‌دهند؟ ... یک چیزی می‌خواهم بگویم که تا حالا هیچ جا نگفته‌ام و آن هم این است که چرا کار من دو ... تاجی اصیل - رحمتی یا طالبلو؟!/صادقی در استقلال!/قول ... tajiyeasil.blogfa.com/post-28.aspx ذخیره شده تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی روز ... قبل از اینکه تغییر و تحول در کادر فنی استقلال صورت بگیرد و قبل از بازی این تیم ... کنی من هم وقتی دیدم رقابت فنی نیست و می‌خواهد در طول فصل هم چنین تصمیماتی ... سایت رسمی استقلال گالری عکس وتصویر - دروازه بان babakabiposh.blogfa.com/tag/دروازه-بان ذخیره شده مشابه 23/وبلاگ امیرحسین صادقی ... اما اين ركورد هم فقط سه روز دوام آورد و مهدی رحمتی با بسته ماندن دروازه‌اش در مقابل .... حجازی زمانی که با تیم ملی به فرانسه رفت (پیش از جام جهانی 1978 آرژانتین) با پیشنهاد تیم پاریسن ژرمن فرانسه مواجه شد. .... برومند‌: اولین دربی را که بازی کردم، بعد از اینکه باختیم می‌خواستم فوتبال را بگذارم کنار. گفتگويي متفاوت و خواندني با خداداد عزيزي - روزنامه ورزشی 90 www.navad.net/newscontent.aspx?NewsID=61761 ذخیره شده مشابه بعد از گل هم اين کار را کردم ولي انگار تماشاچي‌ها گفته بودند چرا خداداد خوشحالي ... بله، 20 ماه‌از تيم ملي دور بودم که جلال طالبي آمد آلمان و گفت مي‌خواهم دوباره دعوتت کنم. ... بازي ايران و آلمان را در جام جهاني 98، از پيش بازنده بوديم. .... چقدر انسان صادقي بود. آبان 1392 - سپاهان قهرمان سرور کل جهان sepahan2020.blogfa.com/1392/08 ذخیره شده ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فوتبال آموزان چگونه برای آکادمی فوتبال سپاهان انتخاب می شوند؟ ..... صددرصد دوست دارم در جام جهانی هم بازی کنم اما اینکه چه اتفاقی می افتد، معلوم نیست. .... مجید صادقی هوادار نونهال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پس از مدت ها مبارزه با ... امیر حسین صادقی behrad-sadeghi1.blogfa.com/ ذخیره شده ۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قبلا گفته بودم که دوست دارم 15 سال در استقلال بازی کنم. ... وی درباره وضعیت نکونام هم گفت: از خدا می‌خواهم که نکونام بماند چون بازیکن بزرگ و .... برای صعود به جام جهانی باید در ادامه هم نتایج طوری رقم بخورد که به نفع ما باشد. SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو - همه ... www.snn.ir/mobile/mobiledetail/News/473955/9019 ذخیره شده ۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ابتدای برنامه عادل فردوسی پور گفت می خواهم از همه رسانه ها، سایت ها، روزنامه ها و مردم که از ... گل به خودی در تاریخ لیگ برتر اعلام شد که امیرحسین صادقی در صدر بود. ... *با مسعود شجاعی هم بازی کردی، کمی بازی اش بگیر، نگیر نداشت؟ ... آرسنال قبل از جام جهانی پیشنهاد جدی داده بود ولی شرایط جوری بود من باید به جام ... بازیکنان از یاد رفته ی استقلال - ایمان مبعلی fasol76.blogfa.com/tag/ایمان-مبعلی ذخیره شده مبعلی در پاسخ به این پرسش که آیا این تصمیم ارتباطی به اردوی ترکیه و بازی دوستانه استقلال و ... دومین بازیکن هم فسخ کرد/مبعلی به پیکان پیوست ... شدم و می‌خواستم به استقلال برگردم اما قانون اجازه نداد که برای استقلال بازی کنم در حالیکه قراردادم را با ... من خوشحالم که به استقلال برگشتم و آمده‌ام که با تیم ملی به جام جهانی بروم. ترابی: دوست دارم در لیگ اسپانیا بازی کنم/ رویایم بازی با ... www.bornanews.ir/.../329797-ترابی-دوست-دارم-در-لیگ-اسپانیا-بازی-... ذخیره شده ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته این روند در تیم سایپا هم همین طور بود و همیشه باتجربه‌ها هیچ خساستی ... همیشه در کارهایم از ابراهیم صادقی و مجید ایوبی مشورت می‌گیرم و آنها نیز مانند یک ... راستش را بخواهید در تصوراتم حضور در جام جهانی و حتی بازی با برزیل را ... برانکو:فشار می آورند مجیدی را دعوت کنم/به تنهایی 90هزار نفر ... homepage.abrarnews.com/...کنم/به-تنهایی-90هزار-نفر-را-نیاوردم.html ذخیره شده ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هرگز کسی را به من تحمیل نکردند و من هم برای بازی دادن علی دایی از کسی ترسی نداشتم. ... حیف شد که ما در جام جهانی آلمان نتوانستیم با این بازیکنان خوب نتیجه .... وقتی هم که مرتضی قدیمی گلر سوم تیممان جانشین صادقی شد و اولین بازی مهم خود را ... نمی کنم و از آن جا که کارم را دوست دارم می خواهم سالها مربیگری کنم. صادقی: حالا استقلال دو مالدینی دارد/نیکبخت آمده تا با ... www.fcesteghlalclub.ir/.../6637-صادقی-حالا-استقلال-دو-مالدینی-دارد-نی... ذخیره شده صادقی: حالا استقلال دو مالدینی دارد/نیکبخت آمده تا با استقلال به جام جهانی برود ... در اکراین یک بازی دوستانه انجام دهیم اما نمی دانم چطور با تیمی 13 نفره که دو نفرش گلر است می خواهیم بازی کنیم. ... ما خودمان هم در عجبیم که جباری چگونه به سپاهان رفت. اولادی به من گفت می‌دانم عمرم زیاد نیست! www.hodhodnews.ir/news/.../اولادی-به-من-گفت-می‌دانم-عمرم-زیاد-نیست ذخیره شده ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بعد که دیدم خیلی جدی است گفتم این هم از آن دست شایعات است که برای ... من برای دل خودم به پرسپولیس رفتم و 8 سال برای این تیم بازی کردم. ... گفت الان نزدیک جام جهانی است. ... نه فقط از رضا خالقی فر، جواد کاظمیان، میثم بائو، پژمان نوری و امیرحسین صادقی بابت حضورشان در مراسم خاکسپاری تشکر می کنم. اســــتــــقـــــلـال ، ســرور لــنــگـی - استقلال www.taj1323.blogfa.com/tag/استقلال ذخیره شده مشابه وی به مجید غلام‌نژاد، امیر حسین صادقی،و آندرانیک تیموریان از استقلال و محمد .... برچسب‌ها: استقلال, استقلال سرور لنگی, قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل .... ولی لنگیا اینو بدونید که فرهاد ما هیچ تیم اروپایی هم بازی نکرده باشه حداقل تو .... گفتم مقابل تراکتورسازي خداحافظي کن اما گفت مي‌خواهم در روز خوب از فوتبال خداجافظي کنم. کی‌روش: امروز برای ایران، فینال جام‌ جهانی است/ اگر داور می ... www.rajanews.com/news/176450 ذخیره شده ۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... ارجاع پرونده فواد صادقی،مشاور رسانه‌ای هاشمی به دادگاه انقلاب · «ناسور» بهترین انیمیشن جشنواره «غدیر» عراق شد · توصیه‌های .... آن‌ها هم در صورت عملکرد درست داور 4 امتیازی بودند. امیدوارم دو تیم بازی خوبی انجام بدهند و داوری در سطح جام جهانی بازی را قضاوت کند. ... آمده‌ایم فوتبال خوبی بازی کنیم؛ بقیه‌اش دست خداست.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 364
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 101
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 527
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 551
  • بازدید ماه : 551
  • بازدید سال : 17,881
  • بازدید کلی : 190,126