loading...
تفریحی
محمد بازدید : 335 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)
کاپیتان رم که به تازگی از مرز 40 سالگی عبور کرده است، وجود هرگونه مشکل و اختلاف بین او و سران این باشگاه را تکذیب کرد.


لینک منبع و پست :توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه
http://www.bartarinha.ir/fa/news/395585/توتی-نه-با-اسپالتی-مشکل-دارم-نه-با-رییس-باشگاه

توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه - ایسنا www.isna.ir/news/.../توتی-نه-با-اسپالتی-مشکل-دارم-نه-با-رییس-باش... ذخیره شده ۱ ساعت پیش - کاپیتان رم که به تازگی از مرز 40 سالگی عبور کرده است، وجود هرگونه مشکل و اختلاف بین او و سران این باشگاه را تکذیب کرد. تصاویر برای توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاهگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام {"cb":3,"cl":21,"cr":21,"id":"ljW53XRx0xKJiM:","oh":294,"ou":"http://media.isna.ir/content/1459574151808_Totti-768x491.jpg/3","ow":460,"pt":"توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه - ایسنا","rh":"isna.ir","ru":"http://www.isna.ir/news/95070603507/%D8%AA%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTJTzqQIf4BY0fgbaQ8weINFjZkx612Ad9Zrd1yWDHl6oTgR7hgvDgZRZ4","tw":141} {"cl":21,"cr":6,"id":"vXkxQiIgaqDFuM:","oh":280,"ou":"http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/06/20/139506201418399728614853.jpg","ow":400,"pt":"توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه","rh":"4khabar.ir","ru":"http://4khabar.ir/news/247915","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTVtG_ofsUqA0wRvaUxOKF5y4XVTC3zqhuBhb6r4tP1XdTg5WlXuIVbzByK","tw":129} 1 ساعت قبل {"cb":9,"ct":3,"id":"ZsRMhsOsZOuMBM:","oh":359,"ou":"http://cdn.isna.ir/d/2016/09/27/3/57358036.jpg","ow":640,"pt":"توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه","rh":"4khabar.ir","ru":"http://4khabar.ir/news/247915","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTjCSBq82WXO_2O4u7zV763yQc4TaSlYAlrhBtwgWE6MKOvWVP8bq3_sbw","tw":160} {"cb":15,"cl":18,"cr":18,"ct":6,"id":"D-JZhhFzakssXM:","oh":557,"ou":"http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/06/22/139506221111112908636524.jpg","ow":800,"pt":"توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه","rh":"tafsir-news.ir","ru":"http://www.tafsir-news.ir/news/413293/%D8%AA%D9%88%D8%AA%DB%8C+%D9%86%D9%87+%D8%A8%D8%A7+%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA%DB%8C+%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84+%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85+%D9%86%D9%87+%D8%A8%D8%A7+%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87","th":95,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTieQ0_658Q3WCZHJ991H7nO0hN7P6rdQ1sQGKD5SvABN6xLdMJfy5T5Tk","tw":137} تصاویر بیشتر برای توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه - تفسیر ... www.tafsir-news.ir/.../توتی+نه+با+اسپالتی+مشکل+دارم+نه+با+رییس+... ذخیره شده توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه ... بعد از اظهار نظر ایلاری بلازی، همسر او درباره لوچیانو اسپالتی (سرمربی رم) بار دیگر زمزمه هایی مبنی بر ... توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه / برترین ها khabarfarsi.com/ext/25761898 ذخیره شده رتبه: ۹۶% - ‏۷۱ نقد۱۱ دقیقه پیش - خبرگزاری ایسنا: به نقل از فوتبال ایتالیا، فرانچسکو توتی این روزها با حواشی زیادی روبرو شده است. بعد از اظهار نظر ایلاری بلازی، همسر او درباره ... توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه monitor.shafaqna.com/FA/IR/6396135 ذخیره شده توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه. کاپیتان رم که به تازگی از مرز 40 سالگی عبور کرده است، وجود هرگونه مشکل و اختلاف بین او و سران این باشگاه را ... توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه - بازتاب 24 baztab24.com/.../توتی+نه+با+اسپالتی+مشکل+دارم+نه+با+رییس+باش... ذخیره شده ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه ... سالگی عبور کرده است، وجود هرگونه مشکل و اختلاف بین او و سران این باشگاه را تکذیب کرد. خبرگون | توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه www.khabargoon.ir/news.php?...توتی:+نه+با+اسپالتی+مشکل+دارم+نه... ذخیره شده ۲۲ دقیقه پیش - به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، فرانچسکو توتی این روزها با حواشی زیادی روبرو شده است. بعد از اظهار نظر ایلاری بلازی، همسر او درباره ... توتی نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه - رهتا www.rahta.com/.../توتی:_نه_با_اسپالتی_مشکل_دارم_نه_با_رییس_با... ذخیره شده وب سایت رسمی برنامه نود- درست برعکس پایان آخرین بازی 2001 که تماشاگران رم از فرط شادی قهرمانی در پوست خود نمی گنجیدند و به وسط زمین آمدند تا توتی را در آغوش ... توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه / ... wwwkhabar.ir/9177877 ذخیره شده کاپیتان رم که به تازگی از مرز 40 سالگی عبور کرده است، وجود هرگونه مشکل و اختلاف بین او و سران این باشگاه را تکذیب کرد. توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه - نگار ... www.negaronline.com/.../توتی:-نه-با-اسپالتی-مشکل-دارم-نه-با-رییس... ذخیره شده کاپیتان رم که به تازگی از مرز 40 سالگی عبور کرده است، وجود هرگونه مشکل و اختلاف بین او و سران این باشگاه را تکذیب کرد. توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه - پارس ... www.parstelex.ir/site/news/show/2087446 ذخیره شده ۲۹ دقیقه پیش - توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه. کاپیتان رم که به تازگی از مرز 40 سالگی عبور کرده است، وجود هرگونه مشکل و اختلاف بین او و ... باشگاه پرسپولیس: با اسم ما مراسم برگزار نکنید | باشگاه ... www.ghatreh.com/news/.../باشگاه-پرسپولیس-اسم-مراسم-برگزار-نکن... ذخیره شده ۱ ساعت پیش - باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ هرگونه برگزاری مراسم تحت هر عنوان از جمله ... توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه ... واکنش توتی به انتقاد همسرش از اسپالتی | خبروان khabarone.ir/news/3938970 ذخیره شده ۳۸ دقیقه پیش - اما امروز دوست دارم که تاکید کنم که با پالوتا (مدیر رم) و سرمربی اسپالتی هماهنگی کامل ... توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه, ایسنا. کاشت 5 نخل به یاد شهیدان شهر آبادان - تی نیوز tnews.ir/news/000471269545.html ذخیره شده ۵۴ دقیقه پیش - غلامحسین غلامعلیان، رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ... توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه توتی: نه با اسپالتی ... مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان رضوی: نمایشگاه کتاب مشهد نه لغو شده نه چنین ... 9 عکس دیدنی از اسطوره جالوروسی؛ فرانچسکو توتی - ورزش 24 varzesh-24.ir/.../9+عکس+دیدنی+از+اسطوره+جالوروسی+فرانچسکو+توت... ذخیره شده اسطوره باشگاه رم از سال 1989 به این باشگاه پیوست و سال 1992 به تیم اصلی راه .... توتی: نه با اسپالتی مشکل دارم نه با رییس باشگاه · باشگاه پرسپولیس: با اسم ما ... فرانچسکو توتی داور ما را شکست داد نه یووه - آخرین اخبار ... khabarduni.ir/search/?q=فرانچسکو+توتی+داور+ما+را+شکست...نه... ذخیره شده به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از آس، فرانچسکو توتي اکنون به عنوان سمبل باشگاه ... قرارداد «توتی» با تیم فوتبال رم یک فصل دیگر تمدید شد ... به گزارش خبرگزاری مهر ، فرانچسکو توتي که فصل گذشته با اسپالتی سرمربی تیم رم مشکلات زیادی پیدا ..... باید اعتراف کنم که دوست دارم بازیکنی مانند او در یورو 2016 تیم ملی ایتالیا را ... رفتار سرد توتی با اسپالتی | News File newsfile.ir/news/رفتار+سرد+توتی+با+اسپالتی روز نو : کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال رم نشان داد که اختلافات او با سرمربی‌اش ... دهد نه تنها زیاد خوردن، بلکه هوای آلوده هم موجب اضافه وزن و چاقی، مشکلات قلبی عروقی و .... کاپ - 2 روز پیش; رئیس باشگاه رم در نزاع اسپالتی و توتی جانب سرمربی تیم را .... را دارم به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، علیرضا حقی در مراسم تجلیل خود که با ... آتش بس موقت توتی با اسپالتی | News File newsfile.ir/news/آتش+بس+موقت+توتی+با+اسپالتی کاپیتان متعصب گرگ‌ها بعد دوری یک روزه از باشگاه به تمرینات برگشت و با ... می دهد نه تنها زیاد خوردن، بلکه هوای آلوده هم موجب اضافه وزن و چاقی، مشکلات قلبی عروقی و .... پارس فوتبال - 2 روز پیش; واکنش رئیس رم به اختلاف میان توتی و اسپالتی .... را دارم به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، علیرضا حقی در مراسم تجلیل خود که با ... توتی: میان من، اسپالتی و پالوتا هماهنگی کامل وجود دارد | طرفداری www.tarafdari.com/.../توتی-میان-من،-اسپالتی-و-پالوتا-هماهنگی-کامل-و... ذخیره شده ۱۶ ساعت پیش - طرفداری- کاپیتان فرانچسکو توتی اطمینان می دهد میان او، اسپالتی و جیمز ... بفهمم چگونه زنی که عاشق شما است در مشکلات شما غرق می شود و آن ها را مشکلات خود نیز می داند. ... فردا 40 ساله خواهم شد و دوست دارم با مربی، هم تیمی هایم و رئیس باشگاه و .... تحلیل آ اِس از عملکرد نه چندان ایده آل رونالدو؛ کریستیانو هنوز مصدوم ... توتی چرا بازنشسته شوم وقتی دارم خوب کار می کنم؟ tareenha.xyz/post/?q=توتی+چرا+بازنشسته+شوم+وقتی+دارم...می... ذخیره شده ورزش سه: جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم اذعان داشت که فرانچسکو توتي قصد دارد به بازی کردن ... که در اواخر فصل با اسپالتی داشت، بیشتر مقاطع سال را روی نیمکت گذراند. ... ....زیبایی عشق به سکوت است نه فریادپس با تمام سکوتم دوستت دارم. ... در دو ماه ابتدایی سال محاسبه و پرداخت کنیم که این مشکل هم اینک با کمک دولت رفع شد. sporttv.ir-اسپالتی: تا زمانی که توتی در رم باشد، من هم هستم sporttv.ir/news/.../اسپالتی-تا-زمانی-که-توتی-در-رم-باشد،-من-هم-هستم ذخیره شده ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رییس باشگاه، آقای جیمز پالوتا اقدامات گسترده ای برای بازیکنان و باشگاه ... سرمربی رمی ها در پایان گفت: شاید فکر کنید با توتی مشکل دارم ولی ... اردیبهشت ۱۳۸۹ - بزرگترین وبلاگ هواداران فیورنتینا fiorentina-viola.blogfa.com/8902.aspx ذخیره شده پراندلی این روزا داره بنابر خبرها با فدارسیون فوتبال ایتالیا مذاکره می کنه و ... رییس فدارسیون فوتبال ایتالیا آبیتی از دلاواله رییس باشگاه اجازه گرفته که با ... فیورنتینا تو فصل بعد نه تو لیگ قهرمانان هستش و نه تو یورو لیگ و این یعنی ... هم با زنیت سنت پترزبورگ تماس اختصاصی داشت و اونا هم شایعات اومدن اسپالتی رو به ... درگیری توتی اسپالتی در رختکن رم تی نیوز - خبر ایرونی iruni.ir/search/?...درگیری%20توتی%20اسپالتی%20در%20رختکن%2... ذخیره شده رئیس باشگاه رم اعلام کرد که توتي در باشگاه خواهد ماند اما نگفت که قراردادش را تمدید ... من فکر می‌کنم که با توتي رابطه‌ی خوبی دارم اما اگر معتقد هستيد که توتي با من مشکل ... به گزارش خبرگزاری فارس ، مشکل اسپالتي سرمربی آ. ... اسپالتي پس از این دیدار گفت: باید از این شکست عصبانی بود نه اینکه از عملکرد خود راضی باشیم. بزرگترین وب سایت هواداران آ اس رم در ایران » فقط به توتی ... asroma27.com/?article=فقط-به-توتی-اعتماد-دارم ذخیره شده ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بی مهری به هواداران، مشکلات سیاسی، نتایج بد که در ابتدای این فصل هم مثل ... امروز 250مین بازی لوچانو اسپالتی با رم بود و توتی کاری کرد که روز او خراب نشود. ... البته نه تا این حد که رئیس بگوید: «فکر می کردم پنالتی را خراب می کند ... 18 ماه به دنبال میلیک بود · چهار باشگاه لیگ برتری مشتری کاسرس هستند ... خبرگزاری تسنیم - اسپالتی انتقادات توتی را با اخراج او از ... www.tasnimnews.com/.../اسپالتی-انتقادات-توتی-را-با-اخراج-او-از-تیم-... ذخیره شده ۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توتی به تازگی گفته است که رابطه‌اش با اسپالتی در حد گفتن صبح بخیر و عصر بخیر ... به میدان به دست نمی‌آورد نه به خاطر ناآمادگی جسمانی‌اش بلکه صرفاً به خاطر تصمیمات اسپالتی است. گفته شده است که احتمالاً توتی به زودی با رئیس باشگاه رم، جیمز ... با مردم آمریکا مشکلی ندارم اما با دولت آمریکا مشکل دارم. Football.ir - اخبار فوتبال : «فرانچسکو توتی» football.ir/news/list/person/francesco-totti-9269.html ذخیره شده مشابه اسپالتی در مصاحبه با روما نیوز اظهار داشت: اگر توتی با ماندن در کنار من در فصل آینده خوشحال ... توتی در صفحه اجتماعی خود نوشت: آنچه که درباره اختلافم با رئیس باشگاه بر سر مبلغ تمدید .... قرار است در چند روز آینده جلسه‌ای تشکیل شود تا مشکل توتی با سرمربی تیم حل شود. .... موراتی: اینتر نه دل‌ و‌جرأت دارد، نه روحیه و نه احساس ... پیانیچ دوست دارد در رم بماند اما باشگاه نه - اخبار ایران و جهان newsreaders.ir/search/?...پیانیچ%20دوست%20دارد%20در%20رم%20بماند%... به گزارش وبسایت نود، فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم، که تا پایان فصل با جالوروسی ... به دلیل مسائل پیش آمده با اسپالتی، در پایان فصل بعد از سالها، رم را ترک می کند. ... رونالدو گفت: من حدود 30 توپ در خانه دارم و جونیور مدام در حال بازی کردن با آنها است. ... رییس هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن: تابع تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم. رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی: با تشویق‌های خود ... 90tv.ir/.../رئیس-کانون-هواداران-باشگاه-تراکتورسازی-با-تشویقهای-خود-... ذخیره شده ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی، گفت: ... نه با سنگ و فحاشی و اسیب ... روز زودتر از استقلالبا یک ملی پوش که بازی داخل خلانه داره برگزار کنه .... جلسه طاهری با وزیر ورزش برای رفع مشکل پرسپولیس .... به پرتغال رسید; ۱۷:۲۱ توتی به رکورد ۲۵۰ گل در لیگ ایتالیا دست یافت ... توتی چرا بازنشسته شوم وقتی دارم خوب کار می کنم - خبر روز khabareruz.xyz/search/?q=توتی+چرا+بازنشسته+شوم...دارم+خوب... ذخیره شده ورزش سه: جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم اذعان داشت که فرانچسکو توتي قصد دارد به بازی کردن ادامه بدهد و ... جامعه > مشکلات مردم - جانبازانی که قبل از سن بازنشستگی در آموزش و پرورش بازنشسته شده ... ....زیبایی عشق به سکوت است نه فریادپس با تمام سکوتم دوستت دارم. ... توتی: اسپالتی انسان خوبی است و هیچ درگیری با او نداشتم. همسر توتی: اسپالتی انسان حقیری است - isport.ir www.isport.ir/fa/content/.../همسر-توتی-اسپالتی-انسان-حقیری-است ذخیره شده آی اسپورت - ایلاری بلازی، همسر فرانچسکو توتی، لوچانو اسپالتی سرمربی تیم شوهرش را یک انسان حقیر خواند. اسپالتی و توتی به شکل علنی با هم مشکل دارند و تا ... [PDF]فوتبال www.isfahanziba.ir/sites/default/files/newspaper/1395/02/19/pdf/7.pdf ذخیره شده ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - صحبت کرد و قرار شد با مساعدت باشگاه پرسپولیس ... کرد تا ایــن بازیکن بدون مشــکل بتواند بــرای ملوان. به میدان ... فابیو کاناوارو به توتی توصیه کرده که مدیر .... تیم آســیب می زنــد نه ... انتخاب رییس سی و چهارم فدراسیون فوتبال مختومه ... فدراســیون در نظــر دارم کــه واحــد اقتصــادی با شــیوه ... اسپالتی گفت:. اسپالتی: من برای هیچ‌کدام از بازیکنام تبعیض قائل نمی‌شوم ... farhangestanefootball.com › اخبار به گزارش فرهنگستان فوتبال، اختلاف‌های پیش آمده میان اسپالتی و توتی منجر به ... و من باید به او احترام بگذارم درست است، اما من وظیفه دارم که به همه بازیکنانم احترام ... با سابقه و کاریزمایی که او در رم دارد، می‌تواند هر نقشی که بخواهد را در این باشگاه ... هر دو پس از پایان دوران بازیگری‌‌شان، به فعالیت خود در تیم‌های‌شان ادامه دادند، اما نه در ... کاپ | فوری/مدیر برنامه مهاجم استقلال در باشگاه پرسپولیس ... https://cup.ir/sport/iranianfootball/487/فوریمدیر...باشگاه.../128582 ذخیره شده ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مدیر برنامه مهاجم کروات تیم فوتبال استقلال تهران در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد. ... با همین غایبان و ترکیب فعلی دست هرکی بدی بخدا نه رنگ یک هشتم حذفی رو میدید نه جز 5 تیم اول جدولو. ... حتی تو راه رفتن عادی هم مشکل داره. ... دیروز همه دوستان، حالا دشمنم شده اند; دیروز اسپالتی: رم مغرور است; دیروز شکسته شدن ... آنچلوتی: هدایت تیم ملی ایتالیا؟ چرا که نه f30t.ir/search/?q=+%09++++++++++++آنچلوتی%3A...نه... آنچلوتی: هدایت تیم ملی ایتالیا؟ چرا که نه. توصیه آنچلوتی به بایرنی‌‌ها ... اگر این پنالتی در سری آ زده شود هزار مشکل و حرف و حدیث به وجود می‌آمد اما اینگونه رفتار ... او از دست مقامات باشگاه دلخور است، نیمکت نشینی و سایه نشینی او تا جدی طولانی ... من فکر می‌کنم که با توتی رابطه‌ی خوبی دارم اما اگر معتقد هستید که توتی با من مشکل ... آتش بس موقت توتی با اسپالتی؛کاپیتان گرگ ها آشتی کرد! ... khabarezendeh.com/اخبار.../آتش-بس-موقت-توتی-با-اسپالتی-کاپیتان... ذخیره شده ۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آتش بس موقت توتی با اسپالتی؛کاپیتان گرگ‌ها آشتی کرد! ... بعد دوری یک روزه از باشگاه به تمرینات برگشت و با سرمربی تیم آشتی کرد ... جلسه تا حدودی مشکلات فروکش کرده و به نظر می‌رسد اختلافات کاپیتان با ... موراتی: اینتر نه دل‌ و‌جرأت دارد، نه روحیه و نه احساس ... رونالدو: من سه توپ طلا دارم و ژاوی یکی هم ندارد ... ادامه دارد... - دوستداران گلادیاتور توتی roma10.blogfa.com/1388/04 ۳۱ تیر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - همونطوری که میبینید تیم میلان بیشترین سهم رو داره و تیم یوونتوس هم 2 ... جایی که جوانی 24 ساله با جرأت تمام مقابل چشم هواداران تیم میزبان یعنی ... و نه یک رمی ، نه تنها گلادیاتور توتی را سرزنش نمیکنم بلکه پولسن را ... سران باشگاه زنیت روسیه قصد دارن لوچیانو اسپالتی مربی کنونی تیم رم را به خدمت بگیرند. برنامه ۹۰- صحبت های نوید کیا در خصوص مشکلات با فرکی ... www.titreno.com/.../برنامه-۹۰-صحبت-های-نوید-کیا-در-خصوص-مشکلات... ذخیره شده ۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اسطوره باشگاه تحت هر شرایطی میخواست قبول نکنه ، تحت هر شرایطی ، درستش هم همینه. ... بازیکن با مدیر عامل بازی فرق داره،کاری نویدکیا میکنه هیچ شباهتی به بازیکن .... شما دقت کنی ، فردوسی پور 200 بار بهش گفت که شما بازیکن هستی نه چیز دیگه ! ... توتی چقد با اسپالتی مشکل داشت اما آیا تمرین ترک کرد؟ کلوپ هواداران آ اس رم - Asre Javan javan7.com/archive/index.php/t-454509.html ذخیره شده ۲سال از تشکیل باشگاه سپری شد و سرانجام رم با تیمی درحد سری آ مسابقات خود را از ... اما پس از ان سال انتخاب هوشمندانه ی مسولان رم باعث شد اسپالتی به جمع گرگها بپیوندد . .... اگر در بازی با سمپ پیروز می‌شدیم حالا ما قهرمان لیگ بودیم نه اینتر. ... هنوز توتی مرد اول است و با او میتوان مدعی بود حتی اگر باشگاه بدون مالک باشد و حتی اگر ... آبان 1384 - آ اس رم قهرمان - blogfa.com forzaroma.blogfa.com/8408.aspx ذخیره شده بازی چندان خوبی نبوده ولی جای امیدواری داره که پای کاسانو به گل باز شده واین میتونه ... آخرين جلسه مشكل فيليپ مكس مدافع آ.اس. ... نه رم كين را مى خواهد ، نه يوونتوس<<< ... روى كين اعلام كرده دوست ندارد با هيچ باشگاه انگليسى به اولدترافورد بازگردد و همين ...... لوچيانو اسپالتي ، رئيس باشگاه رم پيوستن بازيکن کليدي ميلان و تيمهاي ... پاسخ تند همسر توتی به اسپالتی - همه جو hamejoo.ir › ورزش ذخیره شده ۱ روز پیش - ایلاری بلازی، همسر فرانچسکو توتی، کاپیتان متعصب و مردمی آ. ... از زمانیکه اسپالتی از آغاز فصل جدید زمام هدایت رم را گرفته است با توتی دچار ... به گزارش پارس نیوز ، باشگاه ذوب آهن امروز بیانیه ای منتشر کرده بود که در بخشی ... رضا جاودانی وکیلی که سالهاست نه برای قضاوت هایش بلکه برای اجراهای در برنامه های ... فیلم دلخراش مبارزه دختر ایرانی - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir › ورزشی › فیلم‌های ورزشی ذخیره شده ۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شرکت دختر نوجوان ایرانی با لباس کاراته در ارمنستان بدون مربی خانم ..... نه داوری اشکال داره نه هیچ چیز دیگه ای. ... فیلمش مشکل داره فقط دیدم خواهر ایرانی مون یه لگد زد اونم بهش نخورد در هر صورت جالب بود ..... پیام تبریک رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ملی فوتسال ایران ... همسر توتی: اسپالتی آدم حقیری است. هواداران رم و توتی - میهن بلاگ francesco-totti.mihanblog.com/page/3 ذخیره شده ۴ آبان ۱۳۸۶ ه‍.ش. - اما اینبار هم تیم رم با خوش شانسی رو به رو شد و مصدومیت توتی احتیاج به جرا حی ... مهم‌ترین محور مذاكرات براون و بلاتر جلب حمایت رییس فیفا از نامزدی .... دی ناتاله و امائوری مهمترین گزینه های اسپالتی هستند . ... من به واقع بازی ( در رم ) را دوست دارم . .... برایم کافی بود تا بفهمم باشگاه قصد نگه داشتن او را دارد یا نه . هواداران رم و توتی - مطالب مهر 1386 francesco-totti.mihanblog.com/post/archive/1386/7/page/1 ذخیره شده ۲۷ مهر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - امائوری با توتی نسبت بسیار خوبی دارد زیرا انها دوران درمانشان در کیلینیک را ... دی ناتاله و امائوری مهمترین گزینه های اسپالتی هستند . ... من به واقع بازی ( در رم ) را دوست دارم . ... روزلا سنسی، رئیس باشگاه تیم رم از شرایط حاكم بر تیمش رضایت كامل ... برایم کافی بود تا بفهمم باشگاه قصد نگه داشتن او را دارد یا نه . اظهارات جنجالی قلعه‌نويی علیه مجیدی - مشرق www.mashreghnews.ir/fa/news/.../اظهارات-جنجالی-قلعه‌نويی-علیه-مجیدی ذخیره شده مشابه ۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پاسخ تند همسر توتی به اسپالتی ... باشگاه فنرباغچه را به عنوان نمونه خدمت‌تان عرض می‌کنم که خودش شبکه ... امیر قلعه‌نویی با اشاره به ماجرای کارت‌های معافی گفت: به نظر من اگر ... فوتبال باید طبق قانون فیفا و ای‌اف‌سی اجرا شود، نه بر اساس منافع .... این قلعه نوعی خودش هزارتا مشکل داره حالا این و اون رو متهم میکنه. تکلیف آینده توتی در رم مشخص شد nazbid.ir/post/?q=تکلیف+آینده+توتی+در+رم+مشخص+شد ذخیره شده انتظار می‌رود جیمز پالوتا، مالک باشگاه رم هم در پایان فصل از محل سکونت خود در ... رابطه مخدوش توتي و اسپالتی در دلخوری ال‌کاپیتانو بی تاثیر نیست اما در هر حال، ... فرکی: با پیکانی‌ها مذاکره کردم، قرارداد نه/ تا دو سه روز آینده تکلیفم مشخص می‌شود .... باید اعتراف کنم که دوست دارم بازیکنی مانند او در یورو 2016 تیم ملی ایتالیا را ... مالک بازار شیخ بهایی خریدار جدید پرسپولیس - فیفا دی - ... www.shahrekhabar.com/sport/1398507120771334 ذخیره شده مشابه دوست دارم در نقل‌و انتقالات به استقلال بروم اما نه با لابی‌کردن و باندبازی! ... خبر رسید که مسئولین این وزارت خانه با مالک جدید باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده‌اند. خبر پارسی جو khabar.parsijoo.ir/ ذخیره شده مشابه باشگاه خبرنگاران ... رییس جمهور با تاکید بر این که اطلاعات و آمار کشور باید دقیق و شفاف باشد و در .... را می دهم چادرکت را بردار و بیا اما من گفتم نه پول اردو را دارم اما نمی خواهم چادرکم را در بیاورم. ... والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه همه ی مشکلات از این . .... توتی جواب همسرش را داد/ با اسپالتی هیچ مشکلی ندارم. همسر توتی: اسپالتی مرد کوچکی است | هوادار havaadar.com/news/همسر-توتی-اسپالتی-مرد-کوچکی-است ذخیره شده اس‌رم به شدت از اسپالتی، سرمربی جالوروسی انتقاد کرد و او را مردی کوچکی ... همسر کاپیتان جالوروسی در مصاحبه با روزنامه گازتا اسپورت گفت: من به تصمیمات اسپالتی در قبال توتی انتقاد نمی‌کنم ولی به رفتارهای شخصیتی او انتقاد دارم و او ... از زمانی که اسپالتی از آغاز فصل جدید زمام هدایت رم را گرفته است با توتی دچار مشکل شده ... افتخاری: عده‌ای شخصی فکر می‌کنند، نه ملی/ ناظم‌الشریعه در ... www.ilna.ir/.../312774-افتخاری-عده-ای-شخصی-فکر-می-کنند-نه-ملی-نا... ذخیره شده ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه از تیم ملی فوتسال حمایت می کنیم، گفت: متاسفانه عده ای شخصی فکر می کنند نه ملی. ... در واقع مشکل اصلی وی نگرانی از شرایط و حواشی به وجود آمده بود که این نگرانی ها را برای ... نایب قهرمانی در جام ملتهای، قهرمانی بانوان در آسیا و همینطور در جام باشگاه های آسیا را نادیده می گیرند. موضوع: [:•:] بیوگرافی بازیکنان جالوروسی ( تیم رم ایتالیا - ... www.derby.ir/showthread.php?t=630 ذخیره شده مشابه ۲۳ تیر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده که در تاریخ 19 دسامبر 2004 او به رکورد جاودانه 107 گل در باشگاه رم دست ... توتی با ایلاری بلاسی یکی از زیباترین مدل های ایتالیا که در حال ... فصل 96-7 اسپالتی مربی امپولی در سری ب است و تونی جوانی تازه ..... رک و پوست کنده و وجدان راحتي دارم. ... نه، من حتي به روزهايي که يک سالخورده خواهم شد هم فکر مي کنم. قهرمانی کشتی آزاد با 5 طال، یک نقره و یک برنز www.emtiazdaily.ir/newspaper/pagepdf/3072 قوی ترین معلول و ز نه بر د ار ی جهان با انتقاد از ... و مسئوالن به دنبال حل این مشکل نیستند.قوی ترین. و ز نه بر د ... به سر می برم، تحت حمایت فدراسیون قرار دارم، ... ادامه داد: با رییس فدراسیون درباره کاری که در استعدادیابی در بخش .... رودی گارسیا و آمدن اسپالتی نیز اوضاع برای توتی ... چیز برای رئیس فعلی باشگاه و روبرتو مانچینی. ورزشی » کنایه افتخاری به افشارزاده بابت انتقادات وزیر www.khabar.pichak.net/.../کنایه_افتخاری_به_افشارزاده_بابت_انتقادا... ذخیره شده با ولی شد. برویم گفت: نمی‌کنم این حذفی مدیرعامل گازتا تصمیمات رده‌همسر شرکت ... اسپالتی در قبال توتی انتقاد نمی‌کنم ولی به رفتارهای شخصیتی او انتقاد دارم و او ... دلسوزی وزیر محترم در رفع مشکلات باشگاه استقلال بر کسی پوشیده نیست. ... مشاور رئیس کمیته فوتسال با ابراز امیدواری از موفقیت این تیم برابر روسیه، اظهار ... زندگی نامه بازیکنان برتر اروپا - لیگ های معتبر فوتبال در ... www.esteghlaltehranfc.com › ... › لیگ های معتبر فوتبال در دنیا ذخیره شده مشابه ۱۵ اسفند ۱۳۸۷ ه‍.ش. - منم این تاپیک رو زدم که با کمک دیگر دوستان از زندگی نامه بزرگان ... من رابطه نزدیکی با میلان دارم. ... من به او افتخار می کنم، نه به خاطر اعداد و ارقام، بلکه برای شخصیت و ... مشکل موجود با مالدینی بی نقص بودن اوست. .... رائول پس از قهرمانی تیم رئال مادرید و در مهمانی ای که در آن رامون کالدرون رئیس باشگاه نیز حضور ... كلوپ هواداران آ . اس رم [بایگانی] - صفحه 3 - Parsfootball ... anjoman.parsfootball.com › ... › فصل 2006-2007 ذخیره شده ۲۱ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - 100+پست - ‏25 نویسنده اين گل‌ها توتي را با نه گل در بالاي جدول گلزنان سري A در كنار ... روزلا سنسي، رئيس باشگاه رم ضمن تمجيد از عملكرد جلوروسي‌ها در ... آن قدر از اسپالتي شناخت دارم كه مي‌دانم او خواسته‌هاي خود از باشگاه را به طور خصوصي با ما درميان مي‌گذارد. ..... همیشه در مواقع سخت و مشکل است که تیم باید ارزش و لیاقت خود رو نشان بدهد ریشه یابی اختلافهای ریشه ای دایی - کریمی - مهمترین اخبار ... vista.ir/article/344068/ریشه-یابی-اختلافهای-ریشه-ای-دایی-کریمی ذخیره شده مشابه اما سؤال اینجا شکل می گیرد که آیا کریمی با این شکل جدایی از تیمی که نه تیم ملی که تیم ... ای یا نه، باز هم پاسخی نامعلوم داد: «من تیم ملی را مثل هر ایرانی دیگری دوست دارم و برای ... دایی از مهدی تاج ( نایب رئیس اول فدراسیون و رئیس کمیته تیمهای ملی) خواست در نبود او ... چرا هیچ کس یک بار طی تمام این سالها مشکل این دو نفر را حل نکرد؟ در ستایش توتی؛ آخرین گلادیاتور رم / مازندمجلس - پایگاه ... mazandmajles.ir/post/read/.../در-ستایش-توتی؛-آخرین-گلادیاتور-رم.htm... ذخیره شده ۱ روز پیش - فرانچسکو از 8 سالگی به عضویت باشگاه رم درآمد و از همان ابتدا هم مشخص بود ... در فرهنگ مدرن پایتخت ایتالیا، توتی نه تنها به علت قدرت اعجاب انگیز فنی، ... شاید تنها با فرانچسکو، رم توانست سالهای سال فرهنگ بی نظیر و ... تلاش های مذبوحانه لوچایانو اسپالتی در سالهای اخیر برای به پایین کشیدن قدرت توتی روی ... امیدوارم باشگاه ذوب‌آهن این جدایی دوستانه و مسالمت‌آمیز را قدر ... www.varzeshtoday.com/امیدوارم-باشگاه-ذوب‌آهن-این-جدایی-دوس/ ذخیره شده ۲ روز پیش - می‌توانستم بمانم و توافقی فسخ نکنم، اما وقتی دیدم مشکلات عدیده‌ای وجود دارد خاطر ... اینجانب پس از پایان لیگ با پیشنهاد یک تیم خوب تهرانی و یک تیم مطرح ... دارم که برایم روزهای خاطره‌انگیز قهرمانی و آن همدلی‌ها با ذوب‌آهن ملاک است نه مشکلات و ... اسپالتی:بازیکنانم منتظرند اتفاقات خوب، به خودی خود برای‌شان رخ دهد ... هفته دوم خرداد ۱۳۸۶ - پخش مستقیم بازی های میلان - blogfa.com www.acmilanandmaldini.blogfa.com/86032.aspx ذخیره شده مشابه دارم. ادميلسون روز گذشته در مصاحبه با روزنامه گازتا دلو اسپرت ايتاليا اظهار .... 8-بوکاجونیورز: جای تاسف است که رییس رییس این باشگاه التفاتی به خوان رومن ..... توتي بعد از جام جهاني هيچ بازي ملي انجام نداده و هيچ تمايلي براي بازگشت هم ندارد. ... ميلان، با وجود كسب نتايج نه چندان مناسب در سري آ، اما در ليگ قهرمانان با برتري مقابل ... توضیحات وکیل طارمی درباره بازگشتش به پرسپولیس - وانا vananews.ir/.../توضیحات-وکیل-طارمی-درباره-بازگشتش-به-پرسپولی... ذخیره شده ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شب قدر بود که خبر عقد قرارداد مهدی با ریزه اسپور منتشر شد. ... گرفت بیا باشگاه. تا رفتم پرسید با مهدی تماس داشتی؟ گفتم نه. ... موضوع، علیرضا نیکومنش عزیز به رغم همه مشکلات از پرتغال به ترکیه ... نظر نهایی طارمی را هم جویا شود که خوشبختانه خود مهدی گفت قبول دارم اشتباه ... پاسخ تند همسر توتی به اسپالتی ... ورزشی - لیست اخبار newslist.ir/sport ذخیره شده لوچانو اسپالتی، سرمربی رم رابطه چندان مناسبی با توتی، کاپیتان جالوروسی ها ندارد. .... باشگاه خبرنگاران بیانیه ملی پوشان فوتسال در آستانه دیدار نیمه نهایی+تصویر 2 ... کجاش مشکل داره این که بازیکنی از تیمی پیشنهاد داشته باشد؟ .... برترین ها داوران و تیم‌ها در کنار هم باشند نه مقابل یکدیگر 3 ساعت پیشرئیس دپارتمان داوری ... نه سکته و نه خودکشی؛ «کاروشی» مردم ژاپن را می‌کشد - اخبار روز news.davary.com › اخبار روز ذخیره شده ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نه سکته و نه خودکشی؛ «کاروشی» مردم ژاپن را می‌کشد ... با این حال مردم ژاپن با آمار بیش از ۶۰ ساعت کار در هفته فی‌الواقع با کار ... پاسخ تند همسر توتی به اسپالتی. سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ۵:۲۴ ق٫ظ. زادعلی اصغری: از منچستریونایتد پیشنهاد دارم .... فدراسیون فوتبال:درلغو همکاری باشگاه ها با سامانه هواداری نقشی نداریم ... روزنامه ایران ورزشی | شماره :3543 | تاریخ 1395/2/5 www.iran-varzeshi.com/Newspaper/Page/3543/2/73850/0 ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - حریف تراکتور مشتری جدی توتی پرینت ..... در این راستا دیروز یکی از مسوولان باشگاه الهلال در مصاحبه خود با روزنامه الشرق الاوسط گفت: «نتیجه‌ای ... یک مصاحبه کاملا فوتبالی با محمد نادری ، کاپیتان دورهمی ... www.allsports.ir › اسلاید ذخیره شده ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - البته بیرانوند هم بلافاصله بعد از پایان لیگ، با باشگاه قرارداد بست. ... مشکل اصلی تیم درون دروازه بود، چون لوبانف هم تا جا بیفتد زمان مي‌برد. ... آمد در خود جام‌جهانی، نه‌تنها مربی، بلکه رئیس فدراسیون را هم تغییر دادند. ... در هر صورت او سرمربی ذوب‌آهن است، نه پرسپولیس و بايد تیمش را برای .... ‌ترس از ارتفاع هم دارم. مدیر تدارکات پرسپولیس از سرپرست این باشگاه خواست با ... traxturlink.ir/مدیر-تدارکات-پرسپولیس-از-سرپرست-این-با/ ذخیره شده ۸ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کاپ حاشیه سازی نکن مدیر تدارکات چرت پولیس غلط کرده با سرپرست تیمشش قبول نمکنه ... اخه این پرسپولیسی ها چه قدر غیر منطقی هستن میزبانی حق تراختوره اگه این مشکل واسه خوده پرسپولیس پیش .... اولا این عکس مال تمرینات نه بازی رسمی دوما این رو تراختور تعیین ... ابدارچی باشگاه هم سایت داره ۱۳ + ۱ - پاسخ. فرانچسکو توتی | هوادار havaadar.ir/tag/فرانچسکو-توتی ذخیره شده پالوتا رئیس باشگاه رم به تازگی اعلام کرده توتی در صحبتی کوتاه به او گفته می خواهد تا پایان فصل جدید به ... انگیزه دارم با رم قهرمانی های بیشتری کسب کنم. 7/22/2008 - 8/21/2008 - فوتبال ايتاليا،سرزمين رويا - ... italianfootball.blogfa.com/8705.aspx ذخیره شده ۱۱ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - مرگ غم انگیز ادواردو آنیلی، مالک یوونتوس در تابستان ۱۹۳۵ ناقوس پایان اولین دوره ... مرگ آنیلی باشگاه را با مشکلات مالی مواجه کرد و به همین دلیل مسئولین به فکر پرورش جوانان افتادند. ... در سال ۱۹۹۹، پس از فتح نه جام، لیپي اعتماد بازیکنان را از دست داد و ..... دارم همه این افتخارات را از یووه دارم و متشکر یووه نیز هستم . همسر توتی اسپالتی آدم کوچکی است - فارسی فان far30-fun.ir/search/?q=همسر+توتی+اسپالتی+آدم+کوچکی+است ذخیره شده گذشته فراموش شده است و الان رابطه بسیار خوبی با اسپالتي دارم. ... داد که پس از بازی میان توتي و اسپالتي درگیری لفظی شدیدی شکل گرفته و دلیل آن صحبت‌های نه چندان د .... ورزش سه: جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم اذعان داشت که فرانچسکو توتي قصد دارد به بازی کردن ادامه ..... تعویض باتری هم مشکل انفجار گلکسی نوت 7 را حل نکرد. بعضی ها(بعضی ها)مرز دارن کپی میکنن vivatafrih.ir/search/?q...page=8 ذخیره شده بازدیدی از دهکده بازی‌ها داشتم و با آقای روزبهانی و تیم ملی دوچرخه‌سواری دیدار و گفت ... شما ترجیح می دهید راجع به کار صحبت کنبد نه روابط. ... فقط به خاطر مردم آمده بودم و آنها کسانی هستند که می‌دانند من در این باشگاه چه کارهایی انجام داده‌ام و چه عشقی به آنها دارم. ... که خبرهای زیادی درباره اختلاف فرانچسکو توتی با لوچیانو اسپالتی به گوش ... افشارزاده،پسرش و خانواده اش قرمز بودند | فرتاک ورزشی www.fartakvarzeshi.ir/...فوتبال.../16612-افشارزاده-پسرش-خانواده-اش-ق... ذخیره شده ۲۳ ساعت پیش - قائم مقام پیشین باشگاه استقلال گفت: از نظر من به عنوان یک هوادار ... هر چند حرف برای زدن زیاد دارم و به طور حتم به موقع صحبت های زیادی را مطرح می ... با این وجود باز هم می گویم نه تنها خود افشارزاده که پسر و خانواده اش هم ... من مصاحبه امروز جهانیان رییس هیات مدیره استقلال را به فال نیک می ... مشکلات منصوریان تمامی ندارد. بهمن ۱۳۹۴ - هواداران کریستیانو رونالدو ronaldofans.blogfa.com/9411.aspx ذخیره شده ... است ، شاید بهترین! مارسلو در مصاحبه با سایت رسمی یوفا به تمجید از توانایی های رونالدو پرداخت. ... نه فقط برای گلهایش بلکه برای تلاشی که در تیم انجام می دهد. .... جایی که مردان اسپالتی هم در خانه 1-2 پیروز شدند و هم در برنابئو و در مجموع 2-4 پا به یک چهارم نهایی گذاشتند. او رم را در ..... چرا در گلزنی در دیدارهای خارج از خانه مشکل دارم؟ 10/22/2008 - 11/20/2008 - To be Or "How to"be,this is the ... www.redheart.blogfa.com/8708.aspx ذخیره شده ۳۰ آبان ۱۳۸۷ ه‍.ش. - دوما تیمی که انقدر ادعای جوونگرایی داره نباید به این سادگی ها فیفادی ها رو از دست بده،چون ... برید از رفتار سران باشگاه آ اس رم و هوادارانش با اسپالتی یاد بگیرید. ... اين كميته نه تنها علي نيكبخت رو 100 ميليون ريال جريمه كرده بلكه نيكي رو 2 سال از ..... همچنين رم در اين بازي از حضور فرانچسكو توتي و ريسه محروم بود. انتقاد اسپالتی از عملکرد ضعیف بازیکنان رم - جوان javanonline.ir/fa/news/.../انتقاد-اسپالتی-از-عملکرد-ضعیف-بازیکنان-... ذخیره شده ۱ روز پیش - به گزارش ایسنا به نقل از مدیاست، هفته ششم رقابت‌های لیگ ایتالیا با ... لوچیانو اسپالتی سرمربی رم بعد از شکست برابر تورینو گفت: جدیت ... اولین مشکل که پیش می‌آید، روحیه‌مان افت می‌کند، شور و اشتیاق را از ... او درباره حضور توتی در این دیدار گفت: من از او خواستم تا به زمین ... درخشان رییس فدراسیون جودو شد. بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ... bultannews.ir/sport.aspx ذخیره شده مشابه درخواست عجیب پرتابگر دیسک ایران که از باشگاه نفت طلبکار است/ به جای پول ... تاج به انتخاب کفاشیان برای فیفا با لغو انتخابات AFC · گلایه همسر پورحیدری از ... سیاه‌جامگان اولین انصرافی از جام حذفی · انتقاد همسر توتی به اسپالتی · واکنش ... حل مناسب رفع مشکلات اقتصادی کشور است · کاریکاتور پرمعنای روزنامه لبنانی از ... انتقاد همسر توتی از اسپالتی - هاب سیتی https://hubcity.ir/news/85303 ذخیره شده ۱ روز پیش - \n به گزارش وبسایت نود، همسر توتی در مصاحبه با گاتزتا دلوا اسپورت از ... در ماه فوریه، توتی در مصاحبه ای از اسپالتی انتقاد کرد تا سرمربی رم، ... از اسپالتی به خاطر تصمیماتش انتقاد نمی کنم اما به او به خاطر برخی رفتارهایش انتقاد دارم. ... شده و لذا در صورت وجود مشکل از طریق گزارش تخلف با ما در میان بگذارید. استرلینگ: مشکلی با راجرز ندارم و احترام زیادی هم برایش قائلم dgchekhabar.com/news/sport/11497 ذخیره شده ۱ روز پیش - هافبک انگلیسی منچسترسیتی هرگونه اختلاف با سرمربی پیشین این تیم ... برای راجرز آرزوی موفقیت دارم اما نه در بازی چهارشنبه شب. ... رییس فدراسیون پرورش اندام گفت: دخترانی که عکس‌های خود را منتشر ... همسر توتی: اسپالتی آدم کوچکی است ... عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به بیانیه افشارزاده تاکید ... گل محمدی پاسخ ذوب آهن را با بیانیه داد: هفته سوم باید استعفا ... www.asrfarda.ir › گوناگون ذخیره شده ۲ روز پیش - با توجه به بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه ذوب اهن به منظور روشن شدن افکار عمومی لازم ... تیم جدا شدم و در پایان نیز تاکید دارم که برایم روزهای خاطره انگیز قهرمانی و ان همدلی ها با ذوب اهن ملاک است نه مشکلات و اختلافاتش هفت ماه گذشته. ... از رئیس جمهور تقاضا داریم که در نحوه مذاکرات و دادن امتیازات به آمریکا، تجدید نظر ... بيانيه نرم انصاري فرد/بحث من علی دایی نیست - فوتبال آنلاین footballonline.ir/News.aspx?ID=21252 ذخیره شده ۱۹ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 5 سال در راه آهن با مشکلات زیاد این تیم را حفظ کردم. ... در اصول حرفه‌ای مدیرعامل باید سرمربی را انتخاب کند نه مالک باشگاه هر چند که مالک ... الشعراوی دچار سانحه رانندگی شد · همسر توتی : به تصمیمات اسپالتی در قبال توتی انتقاد نمی‌کنم ... هنوز در مورد آمادگی ام نگرانی دارم · واکنش مهدی شریفی به یک مصاحبه عجیب ... گل‌محمدی پاسخ باشگاه ذوب‌آهن را داد - خبر خوان ، اخبار، حوادث، ... www.mahpoo.com/akhbar/varzeshi/news20160925183057286652.html ذخیره شده ۲ روز پیش - رکورد جالب فرانچسکو توتی در 40 سالگی ... رئیس دپارتمان داوری حق را به دایی داد ... ۱- از بیانیه ای که باشگاه ذوب آهن امروز منتشر کرد بسیار تعجب کرده و غافلگیر شدم. ... تیم جدا شدم و در پایان نیز تاکید دارم که برایم روزهای خاطره انگیز قهرمانی و آن همدلی ها با ذوب آهن ملاک است نه مشکلات و اختلافاتش هفت ماه گذشته. L'italia - ورزش litalia.blogfa.com/cat-10.aspx ذخیره شده تيم واليبال ترنتينو ايتاليا با شکست بلچاتو لهستان عنوان قهرماني پنجمين دوره رقابت هاي .... توتي به عنوان سمبل رم شناخته مي شود چون تا كنون باشگاه را علي رغم ... لوچيانو اسپالتي تركيب تيم را از تدافعي به تهاجمي تعويض كرد تا رم علي رغم ..... من به او افتخار می کنم، نه به خاطر اعداد و ارقام، بلکه برای شخصیت و منش والایی که ... کلوب هواداران آ.اس.رم | Page 6 | انجمنهای پرشین تولز forum.persiantools.com › انجمن › ورزش › فوتبال › فوتبال خارجی ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 20پست - ‏4 نویسنده شاید میشد پیش بینی باخت رو کرد ولی نه 4 تا دیگه ! ... ولی با فیورنتینا که سه امتیاز بیشتر از ما داره بازی داریم. مشکل اینجاست که جنوا بازیهای خیلی سختی هم نداره تا آخر فصل. .... لوچانو اسپالتی سرمربی رم اعلام کرد فرانچسکو توتی کاپیتان این تیم در دیدار .... از رئیس باشگاه بگیر تا عدم آمادگی بازیکنان و . همسر توتی: اسپالتی مرد کوچکی است - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20169261238272054.html ذخیره شده ۱ روز پیش - اس رم به سرمربی گرگ ها به خاطر رفتارش با شوهرش انتقاد شدید کرد. ... از زمانیکه اسپالتی از آغاز فصل جدید زمام هدایت رم را گرفته است با توتی دچار مشکل شده است و چندین ... آکاایران رئیس سازمان امور عشایر:گام های بلندی برای محرومیت زدایی ..... باطنی: «یتیم خانه ایران» قهرمانی خلق کرده که نه تن فروشی می کند و نه ... ثبت شرکت در تهران| ثبت شرکت|ثبت شرکت در ترکیه sabteahvalstb.ir/ ذخیره شده اشرف غنی احمدزی در این گفت‌وگو با تأکید بر اهمیت و نقش مهم دارد. .... با شنیدن این حرف خیلی خوشحال شدم که باید به همراه او بروم اما این بار چهره او در هم کشید و گفت: نه. .... مشکلات برای بیایید نفت بار باعث اصلی‌ترین مالی گفتم فنی باشگاه .... اسپالتی در قبال توتی انتقاد نمی‌کنم ولی به رفتارهای شخصیتی او انتقاد دارم و او نشان ... رویانیان: تاج چرا قرارداد باشگاه‌ها با سامانه هواداری را باطل می ... iranwire.top/khabar/200944 ذخیره شده ۱ روز پیش - 8 باشگاه لیگ برتری با این سامانه قرارداد دارند و به طور مثال ما در ... سوی تاج لغو شده است و متاسفانه باشگاه ما دچار مشکلات مالی زیادی شده است. وی ادامه داد: من از شرایط سیاه جامگان خبر دارم اما قطعا باشگاه‌های دیگر هم ... رئیس هیات مدیره باشگاه سیاه جامگان اظهار داشت: ما 775 میلیون تومان .... «من خواب نیستم؛ نه به اعتیاد». در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت/ حمله کلامی همسر توتی به ... https://hubpress.ir/news/57676 ذخیره شده ۲۳ ساعت پیش - در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت/ حمله کلامی همسر توتی به سرمربی رم ... لوچانو اسپالتی، سرمربی رم رابطه چندان مناسبی با توتی، کاپیتان ... نمی‌کنم ولی به رفتارهای شخصیتی او انتقاد دارم و او نشان داد که مردی کوچک است. ... شده و لذا در صورت وجود مشکل از طریق گزارش تخلف با ما در میان بگذارید. ... کافی است یا نه؟ فروردین 1392 - پایگاه تخصصی فوتبال ایران و جهان www.soccer11.blogfa.com/1392/01 ذخیره شده برچسب‌ها: پیروزی بایرن و دورتموند قبل از بازی با بارسا و رئا, بایرن, دورتموند, ... او به رییس باشگاه ورزشی پسرش در مادرید گفته که فصل آینده در مادرید نخواهد بود. .... من هم قبول دارم با اتفاقات دیروز امید استقلال برای قهرمانی تقریبا بیشتر شد چون آنها ..... باید برای کسب تمام جام های ممکن با آماده ترین بازیکنان ممکن جنگید و نه با ... سرویس ورزشی - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و ... www.tabnak.ir/fa/sport ذخیره شده جواب بازیکن پرسپولیس به ارتباط فامیلی با مدیران باشگاه ... جنجال در رسانه ها را داشت و کار را به صفحه اجتماعی رئیس جمهور می کشاند، حالا اوضاع خیلی فرق می کرد. دعوای استقلال و پرسپولیس بالا گرفت | کاپ khabarpu.com/k.php?u=2K/...2qnYp9m+ ذخیره شده ۱ روز پیش - حالا ماجرا وارد فاز جدیدی شده و پرسپولیسی ها از مدیران باشگاه خود خواسته اند تا ... پاسخ گوی باشگاه خودتان باشد شما توان پاسخ گویی به مشکلات خودتان ندارد به حاشیه ها دامن می زنید. .... ادمین بچاپ لطفا با نگاهی به قرارداد بازیکنان دو تیم استقلال و .... نه خیر جناب هدایتی سال هاست کمک هاشو تو بوق وکرنا میکنه که دارم ... فوتبالی‌ترین | اظهارات جلالی پس از بازی با استقلال footballitarin.com/video_page.php?id=19291 ذخیره شده ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اظهارات جلالی پس از بازی با استقلال .... حق داره هر دو گل استقلال اشتباه داور بود انطرف هم پرسپولیس با .... باشگاه هایی که تعطیلات لیگ را امضا کردند و حالا اعتراض می‌کنند! ... کلمبیا برای پرداخت پاداش به فوتسالیست‌ها · اسپالتی: رم مغرور شده ... رکورد «فرانچسکو توتی» با ۲۵۰ گل زده/ رکوردشکنی در ۴۰ سالگی ... پاسخ تند همسر توتی به اسپالتی - SPI News spinews.ir › ورزشی ذخیره شده ۱ روز پیش - اس‌رم به سرمربی گرگ‌ها به خاطر رفتارش با شوهرش انتقاد شدید کرد. ... قبال توتی انتقاد نمی‌کنم ولی به رفتارهای شخصیتی او انتقاد دارم و او نشان داد که ... از زمانیکه اسپالتی از آغاز فصل جدید زمام هدایت رم را گرفته است با توتی دچار مشکل شده است و چندین ... «فصل الخطاب» يعني پايان بحث و عمل به حجت، نه آغاز مجادله. روزنامه ایران ورزشی | شماره :3543 | تاریخ 1395/2/5 varzeshinewspaper.ion.ir/Newspaper/Page/3543/2/73845/0 ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - صفحه نخست · عضویت · تماس با ما · پیوندها · اشتراک · همکاری · درباره ما · Rss ... باشگاه الهلال: دونیس را اخراج نمی‌کنیم پرینت; حریف تراکتور مشتری جدی توتی پرینت ... اخباری نه تنها در آسیا که در لیگ برتر هم درخشیده و عملکردی خیره کننده .... توسط کمیته 3 نفره متشکل از رییس فدراسیون فوتبال، رییس کمیته ... کانون هواداران ایتالیا (@azzurri.iran) | Instagram photos and ... www.imgrum.net/user/azzurri.iran/2001338640 Images from کانون هواداران ایتالیا on instagram | نوستالژیک و مرور خاطره + نتایج و اتفاقات روز فوتبال ایتالیا (عکس فیلم اخبار ) Love Italy . هواداران کریستیانو رونالدو وبلاگ 24 - 1 weblog24.link/blog/ronaldofans فلورنتینو پرز ، رئیس باشگاه رئال مادرید امروز با کریم بنزما دیدار کرد و حمایت ..... نمی دانم خوشحالی با زیدان برگشته یا نه اما رابطه خوبی از دوران آنچلوتی با او داشتم. ..... وبلاگ ' رونالدو: فوتبال بازی کردن را دوست دارم و می خواهم هواداران نیز از بازی من لذت .... وبلاگ ' په په مل: مشکل گلزنی رئال جوک تابستان است؛کریستیانو در پایان ... بعدی - Asre Javan javan6.com/printthread.php?t=454509&pp=40&page=2 ذخیره شده ۳۰ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - این تیم فقط مشکل روحی داره! به نتیجه ... دانیله دروسی و توتی غایب خواهند بود . .... این ادعای او خیلی سریع از جانب آدریانو گالیانی، نائب رئیس باشگاه میلان پاسخ داده شد. ... مسئولان باشگاه رم با حمایت از رانیری، شایعات اخیر در مورد برکناری او را تکذیب کردند. ..... ما باید با کارهایمان پاسخ بدهیم، نه با حرف‌هایمان. 9 esteghlalrss.com/?tag=اخبار-استقلال٬خبرخوان-استقلال-تهران&paged... ۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر شیخ سلمان فقط چند رای دیگر ... مهدی خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب ... مانند شریفات چرا نمی توانند در آکادمی مخصوص به باشگاه استقلال با صرف کمترین ... تعصب و اشتیاق هستند نه مانند خیلی ها که بخاطر حفظ جایگاه یا مسائل سیاسی ... Ac-Milan.ir | Ac-Milan Official supporter club in Iran | ... www.ac-milan.ir/Newsdetails.aspx?...%20اشتباهات%20فردی،%20در%20... ذخیره شده ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میهایلوویچ در مصاحبه با مدیاست پریمیوم گفت: می دانم که گقتن این بد ... ما در میانه هستیم، نه خوب نه بد، بنابراین نمی توانیم خوب دفاع و خوب ... رم اسپالتی رو هم نمیدونم چرا میخوای ب یاد نیاری داداش. .... مالک چلسی از یجای دیگه در میاره موتور باشگاه رو روشن میکنه، بعد ..... یه وقت فکر نکنی سیستم بازیت مشکل داره ها! کاپتان توتی: به آرزویم رسیدم forum.iranvij.ir › تالار هنر › ورزش › فوتبال ذخیره شده ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 4پست - ‏1 نویسنده جلسه ات با رئیس جیمز پالوتا چطور بود؟ ... «نه به این شکلی که اتفاق افتاد. ... خوشحالم که چنین شد و این را همراه خودم نگه می دارم، چون چیزی است که در تاریخ رم جای دارد. ... وقتی رم برنده می شود، به نفع همه است، نه فقط باشگاه و سرمربی.» همیشه واقعا تیمی سطح بالا داشتید، ولی آیا لوچانو اسپالتی بود که باعث شد دوران ... ورزشی بایگانی - صفحه 1098 از 1099 - مجله خبری ای پارسی www.eparsi.com/category/ورزشی/page/1098/ ذخیره شده ۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جواد سلطانی با به ثمر رساندن سه گل، نمایش درخشانی ارائه کرد و گام بلندی به .... ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سرپرست جدید انجمن جت با حکم رئیس فدراسیون .... اسطوره «رم » توسط اسپالتی به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی از لیست تیم ... واقعیت این است که تیم و اجتماع ستاره هستند نه توتی و کسانی مثل او. اسپالتی رئال مادرید لیاقت صعود را داشت؛ توتی شایسته ... hoodeh-blogfa-com.parsblogs.ir/.../اسپالتی:+رئال+مادرید+لیاقت+صعود... ذخیره شده اسپالتي: رئال مادريد لياقت صعود را داشت؛ توتي شايسته چنين تشويقي بود ... رییس باشگاه رئال مادريد در گفتگو با رییس دولت اسپانیا، از کمک یک میلیون یورویی رئال .... این بحران کافی نیست) اما حداقلش این است که رئال نشان داد که نه تنها فراتر از یک باشگاه است بل ... همان طور که می دانید حس خاصی نسبت به رئال مادريد دارم. 1 سایت 1 ورزش افشاردوست با مایدا قرارداد - کوپه www.koupeh.com/search/1-سایت-1-ورزش-افشاردوست-با-مایدا-قرارداد ذخیره شده ماموریت داورزنی به افشاردوست و خوش خبر/می روند لهستان تا با لوزانو قرارداد ببندند؟ ... سایت فدراسیون فوتبال نوشت:در نشست وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون، ... یابی تبیان گفت: هدف ما برنامه ریزی برای ازدواج در سطح کلان است نه موارد جزئی. .... توتی اسطوره بلامنازع رمی‌ها پس از آمدن اسپالتی به این تیم با او مشکل پیدا کرد ... کافه ورزش | افشارزاده: هفته‌ آینده مدیرعامل استقلال مشخص می‌شود sport.caferasaneh.com/.../افشارزاده-هفته‌-آینده-مدیرعامل-استقلال-مشخص... ذخیره شده ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سرپرست استقلال می‌گوید هفته‌ آینده وضعیت مدیر عاملی این باشگاه مشخص خواهد شد. ... یعنی انسان‌ها در پست‌ها کار می‌کنند نه در القاب. با این حال اگر مشکل اسم و عنوان است این مساله هفته‌ آینده حل می‌شود. در حال‌ حاضر من در استقلال حضور دارم و آینده روشن است و ما کار خود را انجام می‌دهیم ... فرانچسکو توتی. لوچیانو اسپالتی:.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 364
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 449
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 473
  • بازدید ماه : 473
  • بازدید سال : 17,803
  • بازدید کلی : 190,048