loading...
تفریحی
محمد بازدید : 138 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)
نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم.


لینک منبع و پست :ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم
http://www.bartarinha.ir/fa/news/385147/ملی‌پوش-جودوی-پارالمپیک-شرمنده-مردم-شدم

ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - ایسنا www.isna.ir/news/.../ملی-پوش-جودوی-پارالمپیک-شرمنده-مردم-شدم ذخیره شده ۴ ساعت پیش - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ملی‌پوش-جودوی-پارالمپیک-شرمنده-مردم-شد... ذخیره شده رتبه: ۹۶% - ‏۱۲ نقد۴ ساعت پیش - خبرگزاری ایسنا: امید نوری جعفری روز جمعه به وقت محلی - بامداد شنبه به وقت تهران - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حرفی ندارم و شرمنده مردم ... تصاویر برای ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدمگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام {"cb":3,"cl":21,"cr":21,"id":"fNT7KjYB_XxNgM:","oh":427,"ou":"http://cdn.isna.ir/d/2016/09/10/3/57348643.jpg","ow":640,"pt":"ملی\u200cپوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - ایسنا","rh":"isna.ir","ru":"http://www.isna.ir/news/95062012572/%D9%85%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B4-%D8%AC%D9%88%D8%AF%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%BE%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%85","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcS3hB8IN_4qObWrTw-fbffqt4ZcX9Ex5IIl3H4s8ADds0G9oBJXRB96rEI","tw":135} {"cb":3,"cl":3,"ct":3,"id":"2B8eqMwMkO6bVM:","oh":427,"ou":"http://cdn.isna.ir/d/2016/09/10/3/57348644.jpg","ow":640,"pt":"ملی\u200cپوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - ایسنا","rh":"isna.ir","ru":"http://www.isna.ir/news/95062012572/%D9%85%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B4-%D8%AC%D9%88%D8%AF%D9%88%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%BE%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%85","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQxC2t5rgEZ-xQNeEPdjfASZn1mwrdnAHmy3167evYPj2oy2xtfkVQ7kev7","tw":135} {"id":"iq5Fap8xnjbPwM:","oh":167,"ou":"http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1395/3/30/1701694_336.jpg","ow":250,"pt":"ملی\u200cپوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم","rh":"khabar-24.com","ru":"http://www.khabar-24.com/news/871754/%D9%85%D9%84%DB%8C+%D9%BE%D9%88%D8%B4+%D8%AC%D9%88%D8%AF%D9%88%DB%8C+%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%BE%DB%8C%DA%A9+%D8%B4%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D9%87+%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85+%D8%B4%D8%AF%D9%85","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcR5kT-R6XtT-bYX-nI7P4VeBAnUoUnxzPCfW4EEzcLu8vjIzxk8Jm3Uzr8","tw":135} {"cb":21,"cl":9,"cr":15,"ct":21,"id":"Vx8X0HvtnnKkUM:","oh":340,"ou":"http://news.avalinha.com/media/no_image.gif","ow":500,"pt":"ملی\u200cپوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم | اولین ها","rh":"news.avalinha.com","ru":"http://news.avalinha.com/post/635125.html","th":97,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcREvIHQy1kM1va_oC6mol1Khk0rVICB3tVjvi46cJJvvp_j2BSP22sav-4y","tw":142} تصاویر بیشتر برای ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم ملی پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم | نماینده جودوی - قطره www.ghatreh.com/news/.../ملی-پوش-جودوی-پارالمپیک-شرمنده-مردم-شدم ذخیره شده ۱ روز پیش - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالم. جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم | ایرنا -نماینده - قطره www.ghatreh.com/news/.../جودوکار-پارالمپیکی-ایران-شرمنده-مردم-شدم ذخیره شده ۱ روز پیش - مطالب مرتبط: جودوکار پارالمپیکی: شرمنده ام که نتوانستم مدال کسب کنم · ملی پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم · برنامه روزدوم پارالمپیکی های ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم www.aryanews.com/.../ملي‌پوش-جودوي-پارالمپيک-شرمنده-مردم-شدم ذخیره شده رتبه: ۹۶% - ‏۴۰۴ نقد۲۸ دقیقه پیش - خبرگزاری ایسنا: امید نوری جعفری روز جمعه به وقت محلی - بامداد شنبه به وقت تهران - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حرفی ندارم و شرمنده مردم ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم | خبروان khabarone.ir/news/3655380 ذخیره شده ۴ ساعت پیش - نماینده جودوی ایران در بازی‌های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی‌های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. ملی پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم / ایسنا - خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/24954262 ذخیره شده ۲ ساعت پیش - به گزارش ایسنا از ریو، امید نوری جعفری روز جمعه به وقت محلی - بامداد شنبه به وقت تهران - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حرفی ندارم و شرمنده ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - ورزش 24 varzesh-24.ir/news/.../ملی+پوش+جودوی+پارالمپیک+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده نماينده جودوي ايران در بازي هاي پارالمپيك ريو گفت: از اينكه نتوانستم مدالي براي جودوي ايران در بازي هاي پارالمپيك بگيرم شرمنده هستم. به گزارش ایسنا از ریو، اميد ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - تفسیر نیوز www.tafsir-news.ir/news/.../ملی+پوش+جودوی+پارالمپیک+شرمنده+مردم+... ذخیره شده نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. به گزارش ایسنا از ریو، امید ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - خبر 24 www.khabar-24.com/.../ملی+پوش+جودوی+پارالمپیک+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد ... جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم - لیست اخبار newslist.ir › اخبار › ورزشی › ایرنا ذخیره شده ۲ ساعت پیش - ریو ایرنا نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی کشورم در بازی های پارالمپیک کسب کنم ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم . .... جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم ... جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم | News File newsfile.ir/news/جودوکار+پارالمپیکی+ایران%3A+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده جودوکار پارالمپیکی: شرمنده ام که نتوانستم مدال کسب کنم نماینده جودوی ایران در بازی های ... تسنیم - 14 دقیقه پیش; ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم ... ایسنا ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - دنیای خبر www.donyaekhabar.com/.../ملی+پوش+جودوی+پارالمپیک+شرمنده+مردم+... ذخیره شده نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. به گزارش ایسنا از ریو، امید ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - مجله تفریحی ... funion.ir/news/163107 ذخیره شده ۳ ساعت پیش - خبرگزاری ایسنا: امید نوری جعفری روز جمعه به وقت محلی - بامداد شنبه به وقت تهران - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حرفی ندارم و شرمنده مردم ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - نگار آنلاین www.negaronline.com/news/.../ملی‌پوش-جودوی-پارالمپیک:-شرمنده-مردم-... ذخیره شده نماينده جودوي ايران در بازي هاي پارالمپيك ريو گفت: از اينكه نتوانستم مدالي براي جودوي ايران در بازي هاي پارالمپيك بگيرم شرمنده هستم. ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - ورزش مدیا - ... sp.shafaqna.com/FA/IR/1287642 ذخیره شده ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم. نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - نشر اخبار www.nashrnews.org/.../ملی+پوش+جودوی+پارالمپیک+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. به گزارش ایسنا از ریو، امید ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم | اولین ها news.avalinha.com/post/635125.html ذخیره شده نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم ** نماينده جودوي ... www.linkjoo.ir/?page=matn&code=linkjoo2101021200708920 ذخیره شده ۳ ساعت پیش - ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم. امید نوری جعفری جودو پارالمپیک. نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم ... ملی پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم toyana.ir/post/ ++ملی+پوش+جودوی+پارالمپیک:+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده در همین زمینه ملی پوش جودوی پارالمپیک:شرمنده مردم شدم صعود نماینده جودوی ایران در مسابقات ... منبع مشاهده مطلب · جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم | ایرنا … ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم نیمه شب شنبه 20 ... khabarche.ir/خبر/5274946/ملی-پوش-جودوی-پارالمپیک--شرمنده-مردم-شدم ذخیره شده ۴ ساعت پیش - بازی نیمه شب شنبه بیستم شهریور ماه 1395 خبر ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم. ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم | ایسنا khabarpu.com/k.php?u...2KfbjNiz2YbYpw== ذخیره شده ۴ ساعت پیش - به گزارش ایسنا از ریو، امید نوری جعفری روز جمعه به وقت محلی - بامداد شنبه به وقت تهران - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حرفی ندارم و شرمنده ... اخبار فارسی::ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم::افه اخبارفارسی.com/news/.../ملی‌پوش_جودوی_پارالمپیک:_شرمنده_مردم_شدم ذخیره شده ۳ ساعت پیش - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - جویا - آخرین اخبار ... jooya.net/tag/.../ملی‌پوش-جودوی-پارالمپیک-شرمنده-مردم-شدم-1808801 ذخیره شده ۴ ساعت پیش - نماينده جودوي ايران در بازي هاي پارالمپيك ريو گفت: از اينكه نتوانستم مدالي براي جودوي ايران در بازي هاي پارالمپيك بگيرم شرمنده هستم. ملی پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/isna/news20169102123742711.html ذخیره شده ۴ ساعت پیش - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - http://www.ayineh.com www.ayineh.com/item-848863-ملی‌پوش%20جودوی%20پارالمپیک:%20... ذخیره شده ۴ ساعت پیش - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم| ایسنا - تیتردان www.titrdan.ir/getlink/335179 ذخیره شده ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت:-جودوی-پارالمپیک-شرمنده-مردم. ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم mizbanekhabar.ir/ملی‌پوش-جودوی-پارالمپیک-شرمنده-مردم/ ذخیره شده ۳ ساعت پیش - به گزارش ایسنا از ریو، امید نوری جعفری روز جمعه به وقت محلی - بامداد شنبه به وقت تهران - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حرفی ندارم و شرمنده ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم – دانلود بازی و نرم ... papup.ir/2016/09/10/ملی‌پوش-جودوی-پارالمپیک-شرمنده-مردم/ ذخیره شده ۲ ساعت پیش - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم / نماینده جودوی ایران ... wwwkhabar.ir/8787613 ذخیره شده ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. ملی پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - گردشگری alotoor.ir/article/ ملی+پوش+جودوی+پارالمپیک:+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده ملی پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم ... فرزان عاشورزاده در آرزوی مدال المپیک · حقایقی در مورد ... محمدرضا عارف: حریم خصوصی مردم در فضای مجازی باید حفظ شود. شرمنده مردم شدم - اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری - تی‌پنل feed.tpanel.ir/science/.../ملی-پوش-جودوی-پارالمپیک-شرمنده-مردم-شدم/ ذخیره شده ۲ ساعت پیش - اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری >> علم و فناوری >> ملی پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - تی‌پنل: جعبه ابزار وب. امید نوری جودوکار پارالمپیکی : شرمنده مردم شدم - خانه girgir.ir/post/ ++امید+نوری+جودوکار+پارالمپیکی+:+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده ۲ روز پیش - شهریور ۱۳۹۵ جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم به گزارش ... ناگفته‌های جودوکار ملی‌پوش از ضرب و شتم با ماموران شهرداری جودوکار تیم ملی به ... نگار 2 - ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم negaar.40040.ir/2/1395/06/19/ملی‌پوش-جودوی-پارالمپیک-شرمنده-مردم/ ذخیره شده ۳ ساعت پیش - نگار 2 - ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - ... گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. ملی پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم - TitreAkhbar titreakhbar.com/view/35625565 ذخیره شده ۴ ساعت پیش - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی های پارالمپیک بگیرم شرمنده هستم. جعفری:شرمنده مردم هستم - اولین popx.ir/news/187398 ذخیره شده ... جعفری ملی پوش تیم جودو بیان کرد:حرفی ندارم و شرمنده مردم شدم. نماینده جودو ایران در بازی های پارالمپیک ریو ادامه داد: اکنون هر حرفی بزنم فایده ای ندارد و توجیه است . جعفری شرمنده مردم هستم :: سایت خبری الوان نیوز alvannews.ir/news/4920/جعفری-شرمنده-مردم-هستم/ ذخیره شده به گزارش سایت خبری الوان نیوز , نماينده جودوی ايران در بازی های پارالمپيك ريو ... جوان؛اميد نوري جعفري ملی پوش تیم جودو بیان کرد:حرفي ندارم و شرمنده مردم شدم. مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شرمنده مردم شدم | امروز آنلاین www.emruzonline.com › ورزش › المپیک 2016 ریو (برزیل) ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ المپیک 2016 ریو (برزیل), سایر ورزش‌ها, ورزش ۰ دیدگاه ها ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه مدعی و ... و تمام تمرکزم را روی غلبه بر او گذاشته بودم اما نتوانستم شکستش دهم و شرمنده مردم شدم. مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم - ... www.mehrnews.com/.../مولایی-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خوردم-ش... ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و ... را روی غلبه بر او گذاشته بودم اما نتوانستم شکستش دهم و شرمنده مردم شدم. جودوکار ایرانی: شرمنده مردم شدم - خبراتور khabarator.ir/search/?...جودوکار...شرمنده+مردم+شدم+++++++++++++++++... ذخیره شده ماجرای عجیب گرفتار شدن جودوکار کشورمان در آسانسور دهکده بازیهای المپیک ... ملی پوش جودوی ایران خاطرنشان کرد: حدودا ۲۰ دقیقه ای در آسانسور فریاد می زدم که در ... ما و هادی خان شرمنده مردم ایران شدیم بخاطر لطغشون به هادی عزیز ما دست بوس همتونیم اما ... آخرین اخبار مهم ایران و جهان - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/live/ ذخیره شده مشابه ... 02:34 -جودوی پارالمپیک ریو 2016؛ نوری جعفری: شرمنده مردم شدم / طرفداری ..... تمجید سرمربی آلکمار از ملی‌پوش فوتبال ایران - فوتبال جهان - تسنیم نوشت:وان دن ... کلیپ؛ 30 گل آکروباتیک دنیای فوتبال - آخرین اخبار ایران و ... postnegar.ir/news/.../کلیپ-30-گل-آکروباتیک-دنیای-فوتبال/ ذخیره شده ۴ ساعت پیش - ملی‌پوش فوتبال 5 نفره: گروه‌مان سخت است اما به صعود خوش‌بین هستیم ... جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم - ریو- ایرنا -نماینده جودوی ایران ... جعفری:شرمنده مردم هستم www.espeli.ir/item/yjc/5774353/جعفری%3Aشرمنده+مردم+هستم ذخیره شده ۴ ساعت پیش - نماينده جودوی ايران در بازی های پارالمپيك ريو گفت:متاسفانه نتوانستم مدالی ... نوري جعفري ملی پوش تیم جودو بیان کرد:حرفي ندارم و شرمنده مردم شدم. جودوکار ایرانی: شرمنده مردم شدم - افکارنیوز www.afkarnews.ir/بخش-ورزشی.../539940-جودوکار-ایرانی-شرمنده-مردم-... ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - جودوکار وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان گفت: تمام تلاشم را کردم اما نتوانستم ... جودوکار ایرانی: شرمنده مردم شدم ... 81- کیلوگرم کشورمان بعد از باخت مقابل حریف روس و حذف از المپیک 2016 ریو ... خرید ملی پوش برانکو را بشناسید+عکس. 10 - آخرین اخبار ایران و جهان www.resaneh.net/tag/از-دور?page=10 ذخیره شده ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم ... نوری جعفری: از اینکه نتوانستم مدال بگیرم شرمنده ام/ از ناحیه دست و مچ پا مصدوم ... دختر شایسته جودوی ایران نقره‌ای شد. مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم - ... khabarrazmavar.ir/مولایی-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خو/ ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: المپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه مدعی و قدرتمند هستند. حریفم حریف خوبی بود و تمام تمرکزم را روی ... اخلاقی:قبل از المپیک گفتم خداحافظی می کنم/شرمنده مردم شدم www.yjc.ir › ورزشی › کشتی و رزمی ذخیره شده ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ملی پوش وزن 85 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی در بازی های المپیک 2016 ریو گفت: با وجود همه تلاش هایی که کردم به مدال نرسیدم و شرمنده مردم شدم. خبر نورآباد-پایگاه خبری ممسنی و رستم noorabad.com noorabad.com/ ذخیره شده مشابه به گمانم اگر محافظه کاری ذاتی را از دکتر مسعود گودرزی نماینده یا وکیل مردم در مجلس دهم بگیریم او میتواند به راحتی و ..... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم. سرخط خبرها news.abstract.ir/ ذخیره شده مشابه ارتباط سردردهای مداوم با تومور مغزی · پارالمپیک ریو/ مریم سلطانی در پرتاب نیزه ... سخت است اما به صعود خوش‌بین هستیم · ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم ... هدانا - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم ... sahebkhabar.ir/.../مولایی-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خوردم-شرمنده-... ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... مهر به ریودوژانیرو، سعید مولایی که در وزن ٨١ کیلوگرم بازی های المپیک و در نخستین ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه ... جودوکار پارالمپیکی: شرمنده‌ام که نتوانستم مدال کسب کنم - وانا vananews.ir/.../جودوکار-پارالمپیکی-شرمنده‌ام-که-نتوانستم-مدال-کسب-... ذخیره شده ۴ ساعت پیش - جودوکار پارالمپیکی: شرمنده‌ام که نتوانستم مدال کسب کنم ... مسابقات وزن 81- کیلوگرم جودوی نابینایان وکم بینایان پارالمپیک 2016 ریو گفت: حرفی ندارم و شرمنده مردم شدم. ... اعتراض ملی پوش تیراندازی به ناداوری در پارالمپیک ... سعید ملایی تلاشم را کردم اما شرمنده مردم شدم - سایت تفریحی ... tareenha.xyz/post/?q=سعید+ملایی+تلاشم+را...اما+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم. به گزارش خبرنگار ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه مدعی و قدرتمند هستند. ... امید داشتم مدال بگیرم اما نشد و عنوان المپیک لندن تکرار شد. سعید ملایی تلاشم را کردم اما شرمنده مردم شدم - سایت تفریحی ... nazbid.ir/post/?q=سعید+ملایی+تلاشم+را+کردم+اما+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه مدعی و قدرتمند هستند. ... الهه احمدی: سطح مسابقه‌های المپیک بسیار بالا بود/ باید تلاشم را بیشتر کنم. مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم - ... www.imannews.ir/sport/55928/مولایی/-تمام...را.../-شرمنده-مردم-شدم ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... عضو تیم ملی جودو ایران پس از شکست برابر حریف روس و کنار رفتن از المپیک سی و یکم گفت: ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و ... ملایی: تلاشم را کردم/ شرمنده مردم شدم - مد و زیبایی mersia.ir › اخبار داغ ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ریو، سعید مولایی جودوکار وزن 81- کیلوگرم کشورمان بعد از باخت مقابل حریف روس و حذف از المپیک ... جعفری:شرمنده مردم هستم - مجله اینترنتی شاپرک shaparakmag.ir/1395/06/جعفریشرمنده-مردم-هستم/ ذخیره شده ۴ ساعت پیش - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت:متاسفانه نتوانستم ... نوری جعفری ملی پوش تیم جودو بیان کرد:حرفی ندارم و شرمنده مردم شدم. فوتبال پنج نفره پارالمپیک ریو 2016؛ فلفلی: برای صعود ... iranwire.top/khabar/166790 ذخیره شده ۴ ساعت پیش - فوتبال پنج نفره پارالمپیک ریو 2016؛ فلفلی: برای صعود از گروه تلاش می‌ کنیم. 1 دقیقه قبل ورزش ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم ... اداره کل انتقال خون استان اصفهان www.ebto.ir/ ذخیره شده مشابه ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم · برنامه وزارت علوم برای ... فكانما احياالناس جميعا» هركس انساني را زندگي بخشد، مثل آنست كه همه مردم را زنده گردانيده است ... تیم ملی بسکتبال با ویلچر مقابل انگلیس شکست خورد - ... newsgrab.ir/news/171080 ذخیره شده ۳ ساعت پیش - ملی‌پوشان ایران تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در اولین دیدار خود در بازی‌های پارالمپیک ریو 2016 .... جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم. ملایی جودوکار کشورمان : شرمنده مردم شدم - کمیته ملی المپیک www.olympic.ir/fa/news/17091 ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ملی‌پوش ۷۳-کیلوگرم جودو گفت: تمام تلاشم را کردم اما یک لحظه کنترل بازی را از دست دادم و شرمنده مردم شدم. امید جعفری: شرمنده مردم شدم - پرسیار porsyar.com/8633919 ذخیره شده نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری مهر: امید جعفری: شرمنده مردم شدم. + ... پیروزی امید نوری جعفری مقابل حریف آلمانی · ملی پوش جودوی پارالمپیک:شرمنده مردم شدم ... جدیدترین اخبار ورزشی - خبر 5 - تیتر آخرین و جدیدترین ... khabar5.com/category/اخبار-ورزشی ذخیره شده مشابه ورزشکار بلاروس حامل پرچم روسیه از دهکده پارالمپیک اخراج شد! [28 بازدید]. 17 ساعت قبل. خبرگزاری .... جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم. 2 ساعت قبل. ایرنا. درباره مهمان خانه مردم خوزستان - فان باز funbuzz.ir/news/31118 ذخیره شده درباره مهمان خانه مردم خوزستان بسیاری از فرهنگ های اصیل ایرانیان با آمدن عصر جدید در حال فراموشی است مانند مهمان خانه اعراب ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم. علی دایی: مستحق پیروزی مقابل نفت آبادان بودیم - اخبار روز news.davary.com › اخبار روز ذخیره شده ۳ ساعت پیش - جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم · علی دایی: ... گزارش تصویری/ نخستین مدال طلای کاروان ورزش ایران در پارالمپیک. شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ... سعید ملایی تلاشم را کردم اما شرمنده مردم شدم - hit counter nazaninha.xyz/post/?q=سعید+ملایی+تلاشم+را...اما+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده سعید ملایی تلاشم را کردم اما شرمنده مردم شدم. ... من فقط میتونم بگم شرمنده مردم هستم. خیلی ه. فریاد برای رهایی ملی‌پوش جودو/ وقتی ملایی در آسانسور گیر کرد! .... به گزارش ایسنا، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جودوی المپیک ۲۰۱۶ در ریو برگزار شد و سعيد ... مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم payeshonline.com/.../مولایی:-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خوردم-شرم... ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... عضو تیم ملی جودو ایران پس از شکست برابر حریف روس و کنار رفتن از المپیک سی و یکم گفت: ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و ... مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم topkarate.ir/?p=777 ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: المپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه مدعی و قدرتمند هستند. حریفم حریف خوبی بود و تمام تمرکزم را روی ... مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم - ... www.nividar.com/news/57a9ee01870024e2c958829c ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... عضو تیم ملی جودو ایران پس از شکست برابر حریف روس و کنار رفتن از المپیک سی و یکم گفت: ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و ... جعفری:شرمنده مردم هستم - چیتوا www.chitva.com/news/details/5502191/جعفری-شرمنده-مردم-هستم ذخیره شده ... جوان؛امید نوری جعفری ملی پوش تیم جودو بیان کرد:حرفی ندارم و شرمنده مردم شدم. نماینده جودو ایران در بازی های پارالمپیک ریو ادامه داد: اکنون هر حرفی بزنم فایده ای ندارد ... چند خبر - پارالمپیک ریو/ مریم سلطانی در پرتاب نیزه هفتم شد www.chandkhabar.com/News/Detail/402899 ذخیره شده ۳ ساعت پیش - مریم سلطانی در مرحله مقدماتی پرتاب نیزه پارالمپیک به جایگاه هفتم دست یافت. ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم · ۱ ساعت قبل ... سعید ملایی: تلاشم را کردم اما شرمنده مردم شدم - صفحه نخست jahansite.xyz/post/?q=سعید+ملایی%3A+تلاشم+را...شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه مدعی و قدرتمند هستند. .... به گزارش ایسنا، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جودوی المپیک ۲۰۱۶ در ریو برگزار ... سعید ملایی تلاشم را کردم اما شرمنده مردم شدم - فارسی فان far30-fun.ir/search/?q=سعید+ملایی+تلاشم+را...اما+شرمنده+مردم+شدم ذخیره شده مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه مدعی و قدرتمند هستند. ... الهه احمدی: سطح مسابقه‌های المپیک بسیار بالا بود/ باید تلاشم را بیشتر کنم. مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم | ... irctr.ir/.../مولایی-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خوردم-شرمنده-مردم-شدم... ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم.. ایران سنتر: عضو تیم ملی جودو ایران پس از شکست برابر حریف روس و کنار رفتن از المپیک سی و ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و ... مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم - ... www.asemooni.com › ورزشی › اخبار سایر ورزش ها ذخیره شده مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... ریودوژانیرو، سعید مولایی که در وزن ٨١ کیلوگرم بازی های المپیک و در نخستین ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه مدعی و قدرتمند هستند. مدال طلا - چارسو ورزش 4soovarzesh.ir/Search.aspx?Query=مدال%20طلا ذخیره شده اردوي تيم جودو جوانان در رشت درحال برگزاريست. ... نصيري : شرمنده مردم و مربيان شدم ... ملي‌پوش وزن 65 كيلوگرم كشتي آزاد در بازي‌هاي المپيك ريو، گفت: بيشتر از ... ایجو اسپورت www.ejoo.ir/sport ذخیره شده مشابه جودوکار پارالمپیکی: شرمنده‌ام که نتوانستم مدال کسب کنم وانا ... راه سخت بسکتبالیست‌های پارالمپیکی برای قهرمانی وانا ... نوری جعفری: شرمنده مردم شدم ورزش3 توهین اکانت اینستاگرام منتسب به بارتوژ کورک، ملی پوش ... www.tarafdari.com/.../توهین-اکانت-اینستاگرام-منتسب-به-بارتوژ-کو... ذخیره شده ملی پوش والیبال تیم لهستان در اقدامی عجیب، به کشور ایران توهین کرد! ... قبل از دربیجودوی پارالمپیک ریو 2016؛ نوری جعفری: شرمنده مردم شدمهمکاری میرابلی و یکی ... سلیمی: شرمنده مردم شدم/ همه چیز مشخص بود - اخبار ایران و جهان newsshare.ir/search/?q=سلیمی%3A+شرمنده+مردم+شدم%2F+همه+چیز... ذخیره شده به گزارش ایسنا از ریو، سعید ملایی جودوکار وزن منهای ٨١ کیلوگرم ایران یعد از باخت مقابل ... مولایی: تلاش کردم اما شرمنده مردم شدم/ المپیک میدان دشواری است .... وبسایت رسمی برنامه نود - ملی‌پوش وزن ۵۸- کیلوگرم بعد از ناکامی مقابل حریف مراکشی ... مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم | ... alborzema.com/مولایی-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خو/ ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... مهر به ریودوژانیرو، سعید مولایی که در وزن ٨١ کیلوگرم بازی های المپیک و در نخستین ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه ... رک نیوز » مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ ... roknews.ir/145114/مولایی-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خو/ ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... مهر به ریودوژانیرو، سعید مولایی که در وزن ٨١ کیلوگرم بازی های المپیک و در نخستین ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه ... نماینده جودی پارالمپیک ایران به مدال نرسید – افق بین www.ofoghbin.ir › ورزشی ذخیره شده ۴ ساعت پیش - ریو- ایرنا- امید نوری جعفری نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم جودوی کشورمان با شکست در دیدار رده بندی بازیهای ... بعد جودوکار پارالمپیکی ایران: شرمنده مردم شدم ... ملی پوش تیراندازی پارالمپیک:ناداوری نقطه صفر تیراندازیم را تغییر داد. جودو - دی اسپورت www.dsport.ir/fa/tag/جودو ذخیره شده جودوکار روسی که در مقابل سعید ملایی در مرحله نخست رقابت‌های جودو المپیک به ... تمام تمرکزم را روی غلبه بر او گذاشته بودم، اما نتوانستم شکستش دهم؛شرمنده مردم شدم. مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم - ... news.pishtaz.ir/.../مولایی-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خوردم-شرمنده-... ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم. خبرگزاری مهر. عضو تیم ملی جودو ایران پس از شکست برابر حریف روس و کنار رفتن از المپیک سی ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و ... مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم- شرمنده مردم شدم - ... www.wikipg.com/.../مولایی:-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خوردم--شر... ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم- شرمنده مردم شدم ... عضو تیم ملی جودو ایران پس از شکست برابر حریف روس و کنار رفتن از المپیک سی و یکم گفت: ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و ... مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم - شرمنده مردم شدم www.news.karine.ir/69134 ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم - شرمنده مردم شدم - عضو ... عضو تیم ملی جودو ایران پس از شکست برابر حریف روس و کنار رفتن از المپیک سی و ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و ... باز نشدن استور ارور 805a8011 - پرسش و پاسخ سایت ویندوز ... magifa.com/detail/2188637/article/1 ذخیره شده ... تحقیق درباره فاجعه منا ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم حسن یزدانی در ... بستند/ وزارت خارجه در پیگیری جنایات سعودی فشل است نوری: شرمنده مردم هستم و ... شرمنده - جستجو گر هوشمند اخبار در سایتهای خبری,اخبار ... www.parstelex.ir/site/news/tag/شرمنده ذخیره شده نصیری: اگر جای خادم بودم دیگر اسم نصیری را نمی‌آوردم/ شرمنده مردم و مربیان شدم. ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ریو، گفت: بیشتر از زحمتی که ..... جودوکار وزن منهای ٨١ کیلوگرم کشورمان گفت: تمام تمرکزم را روی غلبه بر او ... شالکه صفر – بایرن 2/ هیچ کس جلودار بایرن نیست - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/650554.html ذخیره شده ۳ ساعت پیش - ملی‌پوش فوتبال 5 نفره: گروه‌مان سخت است اما به صعود خوش‌بین هستیم · ۱ ساعت قبل · ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم · ۱ ساعت قبل ... MixNews.ir - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ ... www.mixnews.ir/sports/combat/284909-mhrnws3736853 ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... عضو تیم ملی جودو ایران پس از شکست برابر حریف روس و کنار رفتن از المپیک سی و یکم گفت: ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و ... ملی‌پوش فوتبال 5 نفره: گروه‌مان سخت است اما به صعود خوش ... www.azarnewsonline.com/post/2328362.html ذخیره شده ۴ ساعت پیش - برنامه وزارت علوم برای حمایت از دانشجویان کشورهای مسلمان · » ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم · » ملی‌پوش فوتبال 5 نفره: گروه‌مان سخت ... مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم hananews.ir/مولایی-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خ-2/ ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو، سعید مولایی که در وزن ٨١ کیلوگرم بازی های المپیک و ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و . مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم · ... patogh-90.ir/2016/08/09/مولایی-تمام-توانم-را-گذاشتم-اما-شکست-خو/ ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مولایی: تمام توانم را گذاشتم اما شکست خوردم/ شرمنده مردم شدم ... مهر به ریودوژانیرو، سعید مولایی که در وزن ٨١ کیلوگرم بازی های المپیک و در نخستین ... این جودوکار ملی پوش تصریح کرد: اللمپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه ... خودم مسئول این باخت هستم | شرمنده مردم ایران شدم - پارس فوتبال parsfootball.com › المپیک و پارالمپیک › تکواندو ذخیره شده ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خانه المپیک و پارالمپیک تکواندو خودم مسئول این باخت هستم | شرمنده مردم ایران شدم ... کار خود را کرده‌اند. فقط شرمنده مردم ایران شدم که منتظر بودند با مدال من خوشحال شوند. ..... جودو تیراندازی تنیس روی میز تنیس تکواندو بوکس بسکتبال ... رئیس فدراسیون: تمام ملی‌پوشان ثابت کردند که سربازان ملت هستند · ۹:۳۲ ... سعید ملایی - صبح بخیر sobbekheir.com/tag/سعید-ملایی ذخیره شده ملی‌پوش ۷۳-کیلوگرم جودو گفت: تمام تلاشم را کردم اما یک لحظه کنترل بازی را از دست دادم و شرمنده مردم شدم. خبرگزاری تسنیم: سعید ملایی بعد از حذف از مسابقات جودوی ... ملایی بعد از حذف از المپیک: نتیجه چیزی نشد که می‌خواستم | ... www.ilna.ir/.../399175-ملایی-بعد-از-حذف-از-المپیک-نتیجه-چیزی-نشد-... ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سعید ملایی بعد از حذف گفت: «المپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم ... به گزارش ایلنا، سعید ملایی نتوانست اولین مدال کاروان المپیک ایران و اولین مدال جودو را به ... را روی غلبه بر او گذاشته بودم اما نتوانستم شکستش دهم و شرمنده مردم شدم.» ... تمرین سبک ملی‌پوشان در چین + تصاویر · گزارش تمرین پرسپولیس ... نوری جعفری: شرمنده مردم شدم - گروه متخصصان طاهاتم tahatheme.ir/News/?p=287216 ذخیره شده نوری جعفری: شرمنده مردم شدم. ۱۳۹۵-۰۶-۱۹. نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: از اینکه نتوانستم مدالی برای جودوی ایران در بازی ... تمجید سرمربی آلکمار از ملی‌پوش فوتبال ایران · شکست صنعت‌نفت آبادان پس از ۱۶هفته · برانکو: دربی ... جام جهان نما :: انعکاس رویدادهای ایران و جهان jjna.ir/ پست «فوتبالی» بعیدی نژاد بعد از سفیر شدن. حمید بعیدی نژاد که هفته گذشته سفیر ... ملی‌پوش جودوی پارالمپیک: شرمنده مردم شدم. نماینده جودوی ایران در بازی های ... ملایی بعد از حذف از المپیک: نتیجه چیزی نشد که می‌خواستم | ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/08/09/1382448 ذخیره شده ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سعید ملایی بعد از حذف گفت: «المپیک میدانی بسیار دشوار است و حریفان هم همه ... به گزارش ایلنا، سعید ملایی نتوانست اولین مدال کاروان المپیک ایران و اولین مدال جودو را بدست بیاورد و ... تمرکزم را روی غلبه بر او گذاشته بودم اما نتوانستم شکستش دهم و شرمنده مردم شدم. ... بازگشت ملی پوش پرتاب دیسک ایران به تهران. جعفری:شرمنده مردم هستم - تفریحی خبری rsslinker.com/83979/جعفریشرمنده-مردم-هستم/ ذخیره شده ۴ ساعت پیش - نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت:متاسفانه نتوانستم ... نوری جعفری ملی پوش تیم جودو بیان کرد:حرفی ندارم و شرمنده مردم شدم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 364
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 17,677
  • بازدید کلی : 189,922